اقدام پژوهی برای معلمان دبستانی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم سعید را به کلاس جدید جذب نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی برای معلمان دبستانی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم سعید را به کلاس جدید جذب نمایم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
از مشکلات عدیده ای که در دانش آموزان وجود دارد می توان غیبت های بیش از حد دانش آموز، بیش فعالی دانش آموز ، حواس پرتی و عدم توجه به درس ، اضطراب واسترس ، انزوا طلبی وگوشه گیری و… می باشد.
از میان این مشکلات انزواطلبی وگوشه گیری درمیان برخی از دانش آموزان وجود دارد. انزواطلبی وگوشه گیری عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری می کندو این کودکانو نوجوانان نوعأ با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوست نزدیک و صمیمی محرومند
تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان دبستانی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با علاقمندی به کلاس
پیشگفتار در رابطه با علاقمندی به کلاس
مقدمه موضوع در رابطه با علاقمندی به کلاس
شناسایی مسئله در رابطه با علاقمندی به کلاس
توصیف وضع موجود
اینجانب ……………………دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه ….. آموزشگاه ………….. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام ابوالفضل در رابطه با گوشه گیری وی با آمدن به کلاس جدید شد. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با علاقمندی به کلاس
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به کلاس
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با علاقمندی به کلاس
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به کلاس
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با علاقمندی به کلاس
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به کلاس
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به کلاس
نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به کلاس
پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به کلاس
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به کلاس
برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان دبستانی و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.