اقدام پژوهی بدخطی
اقدام پژوهی بدخطی معلمان ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل بدخطی و فاصله زیاد بین کلمه را در دانش آموزم مهدی بهبود ببخشم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
خطا های متداول در نوشتن :
الف کج نویسی بیش از حد که به دلایل متعددی مثل بسیار نزدیک بودن بازو به بدن و بسیار سفت گرفتن شست و دور بودن خیلی زیاد نوک قلم از انگشتان و صحیح نبودن جهت کاغذ و درست نبودن جهت حرکت قلم اتفاق می افتد .
ب) راست نویسی بیش ازحد: عواملی مثل بسیار دور بودن بازو ازبدن وبسیار نزدیک بودن انگشتان به سرقلم-هدایت قلم به تنهایی توسط انگشت سبابه – نا صحیح بودن جهت کاغذ در ایجاد ان موثر می باشد .
پ ) پرفشار نوشتن که بر اثر فشار دادن بیش از حد انگشت سبابه و استفاده از قلم نا مناسب
ت ) کم رنگ نویسی بیش از حد به عواملی مثل بیش از حد کج یا راست نگه داشتن قلم و چرخش نوک قلم به یک سمت و قطر بیش از حد قلم بستگی دارد .
ث ) زاویه دار نویسی بیش از حد : به دلیل سفت بودن بیش از حد شست و بیش از حد شل نگه داشتن قلم و حرکت بیش از حد قلم اتفاق می افتد .
تیترهایی که در این اقدام پژوهی بدخطی در دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با بدخطی
پیشگفتار در رابطه با بدخطی
مقدمه موضوع در رابطه با بدخطی
شناسایی مسئله در رابطه با بدخطی
توصیف وضع موجود
خط خوب یکی از مهارتهایی است که باید از سن کم به دانشآموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسمها و عواملی که میتوانند باعث مشکلات دستخط شوند ضروری به نظر میرسد. اینجانب ……………..آموزگار پایه ……. آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم. در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی به فکر پژوهش برای رفع مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.
در نوشته های این دانش آموز اندازه ی حروف در یک کلمه با هم تناسب ندارند .( حروف دندانه دار ، ریز و حروف قبلی و بعدی را درشت می نویسد ) دو جزء کلمات ترکیبی را خیلی با فاصله می نویسد ، به طوری که دو کلمه ی جدا از هم تصور می شود. حروف گودی دار ( مقعر ) مانند ” ی ” ، ” ل ” و ” ن ” را به صورت شکسته و گوشه دار می نویسد.و بین کلمات فاصله می اندازد.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با بدخطی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بدخطی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با بدخطی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بدخطی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با بدخطی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بدخطی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بدخطی
نتیجه گیری در رابطه با بدخطی
پیشنهادات در رابطه با بدخطی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بدخطی
برای دانلود اقدام پژوهی بدخطی در دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.