اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط و خلاقیت رادر بین دانش آموزانم نهادینه کنم

اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی

اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط و خلاقیت رادر بین دانش آموزانم نهادینه کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط و خلاقیت رادر بین دانش آموزانم نهادینه کنم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معاون اجرایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

معلم مي‌تواند در برابر دانش‌آموز نامنظم از شيوه ي صحبت آرام استفاده كندكه بر اساس شيوه هاي مشاوره ولفگا نگ و گليكمن مي‌باشد ، در اين روش معلم, مشاوره مي‌كندچون دانش‌آموز در كلاس او بي نظمي كرده و معلم مي داند در آن هنگام دانش‌آموز مشغول چه كاري است و آن شرايط را به خوبي مي‌شناسد معلم در مشاوره مي‌تواند از نظرات دانشمنداني چون گلاسر، ردل و… استفاده كند . اين دانشمندان تأكيدكرده‌اند كه در بازبيني بي انضباطي دانش‌آموز بايد موقعيت فعلي وي در نظر گرفته شود در اين هنگام معلم نبايد از انتقاد زياد استفاده كند چون باعث مي‌شود دانش‌آموز حالت تدافعي به خود بگيرد و بهانه هاي بيشتري بتراشد . معلم بايد از طريق مذاكره‌اي صريح به دانش‌آموز بفهماند كارش تا چه اندازه زشت بوده است و بازنده‌ي اصلي نيز خود دانش‌آموز است و اگر اين رفتار نامطلوب راترك كند سود زيادي خواهد كرد . براي اين كار معلم بايد« ازباب پرسش »طبق نظر گلاسر وارد شود براي مثال از شاگرد مي‌پرسد«چرابه اين كار(بی نظمی)پيشنهاد شدي »  و به بهانه تراشي هاي وي توجه چنداني نمي‌كند در واقع معلم اعتقاد خودش راكه رفتاري هر قدر هم غير قابل قبول و نامطلوب باشد هدف داراست اعلام مي‌كند اين همان نكته اي است كه گلاسر به آن تأكيد دارد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نظم

پیشگفتار در رابطه با  نظم 

مقدمه  موضوع در رابطه با نظم 

شناسایی مسئله در رابطه با  نظم 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….………. سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم و هم اكنون در آموزشگاه ………… مشغول به خدمت هستم. مدرسه ای كه در آن مشغول به خدمت هستم …. نفر دانش آموز دارد.با شروع مدارس متوجه شدم دانش آموزان   نظم مدرسه را به هم می ریزند-سر وصدا می کنند- با هم صحبت می کنند-در یک جای ثابت نمی شینند ومدام جابه جا می شوند و با توجه به تذکرات پی در پی مدتی نظم کلاس برقرار می شود اما دوباره به همان وضع سابق بر می گردد وبعد از گفت و گو با معلمان دیگر ومدیر مدرسه و مشاهده ی آن ها  در وضعیت های مختلف مانند زنگ تفریح وپرسش از دانش آموزان پایه های دیگر و همچنین در طی گفت و گو با اولیای بعضی از دانش آموزان متوجه شدم وضع این  در موقعیت های دیگر به همین گونه است پس تصمیم گرفتم راهکار مناسبی را برای این مشکل پیدا کنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نظم 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نظم 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نظم 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نظم 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نظم 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نظم 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نظم 

نتیجه گیری در رابطه با نظم

پیشنهادات در رابطه با نظم

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نظم 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *