نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان چگونه توانستم اختلال املانویسی رضا را کاهش دهم کاملترین نمونه در قالب ورد و قابل ویرایش برای معلم ابتدایی
نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان با موضوع چگونه توانستم اختلال املانویسی رضا را کاهش دهم کاملترین نمونه در قالب ورد
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
الگوی ترسیم مسائل در اقدام پژوهی
استفاده از این الگو در ریشه یابی و کشف علت های مختلف ایجاد یک مشکل و عوامل مرتبط با مسأله ی موجود به اقدام پژوه کمک می کند . برا مثال ، اگر مسأله ای مورد پژوهش از عدم علاقه ی دانش اموزان با علاقه ی کم انان به « اموزه های قرانی » باشد.
تحقیقات فراوانی وجود دارد که جنبه آماری و کمی ندارد بلکه براسا اسناد و مدارک و روش ها استدلالی ، عقلانی باید به تجزیه و تحلیل ان تحقیقات پرداخت .بیشتر تحقیقات تاریخی ، تحلیل محتوا ، عّلی ، مردم شناختی ، توصیفی و موردی هستند و موضوعاتی که مربوط به مسائل ، ایدئولوژی ، مذهبی ، فرهنگی ، سیاسی ، اخلاقی ، فلسفی ، حیطه ی کنش های انسانی هستند در حوزه تحقیقات کیفی قرار می گیرد و با کمک تفکر ، عقل و منطق مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و براساس نتایج ان سوالات یا فرضیات تحقیق تجزیه و تحلیل می شود
تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با اختلال املا نویسی
پیشگفتار در رابطه با اختلال املا نویسی
مقدمه موضوع در رابطه با اختلال املا نویسی
شناسایی مسئله در رابطه با اختلال املا نویسی
توصیف وضع موجود
اينجانب …. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …… مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان رضا در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق رضا را به درس املاء علاقه مند سازم؟
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با اختلال املا نویسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال املا نویسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با اختلال املا نویسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال املا نویسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با اختلال املا نویسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال املا نویسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال املا نویسی
نتیجه گیری در رابطه با اختلال املا نویسی
پیشنهادات در رابطه با اختلال املا نویسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال املا نویسی
برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان و دریافت دانلود اقدام معلم مقطع ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.