اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم سارا را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم بهترین نمونه در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی چگونه توانستم خط دانش آموزم سارا را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم  بهترین نمونه در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم سارا را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم  بهترین نمونه در قالب ورد  

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی آموزگار سوم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

خصوصیات اقدام پژوهی

پژوهش مبتنی بر ارزش هاست و پژوهشگر برای بهبود وضع موجود احساس وظیفه ، تعهد و تعلق خاطر می کند

-اقدام پژوه به دنبال تعمیمی یافته هایش نمی باشد .

– روش تحقیق ساده و قابل استفاده در تمام مراکز سازمانی ، ارگان ها و مراکز آموزشی است و یک روش انعطاف پذیر و آسان می باشد .

– اقدام پژوهی جنبه شخصی دارد و توسط خود فرد یا افراد برای کاهش یا حل مسأله انجام می شود

– در اقدام پژوهی ، پژوهشگر از درون محیط کار خود به مسائل می نگرد و اقدام و تغییر از پایین به بالا و در محل کار آغاز می شود .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  خط خوب  

پیشگفتار در رابطه با  خط خوب   

مقدمه  موضوع در رابطه با خط خوب   

شناسایی مسئله در رابطه با  خط خوب   

توصیف وضع موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب ………………آموزگار پایه سوم آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خط خوب   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خط خوب   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خط خوب   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خط خوب   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خط خوب   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خط خوب   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خط خوب   

نتیجه گیری در رابطه با خط خوب  

پیشنهادات در رابطه با خط خوب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خط خوب   

برای دانلود اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار سوم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,