اقدام پژوهی معلم ششم دبستان چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی را برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی معلم ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ششم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
ـ اگر از ابتدا ضابطه و قانوني در تعليم املاء داشته باشيم ، راحت تر هستيم. (صفاپور ، عبدالرحمان)
خوب نوشتن نوعي توانايي است كه معلمان نقش مهمي در ايجاد اين توانايي در كودكان را دارند. (زندي ، بهمن 1379)
لازم به ذكر است كه املاء و فارسي زيربناي ساير دروس هستند. براي مثال اگر دانش آموزي رياضي را درست نفهمد دليل آن هميشه ندانستن رياضي نيست. گاهي اوقات شاگرد موضوع را نمي تواند درست بخواند و يا نمي تواند درست بنويسد بنابراين نمره نمي آورد. و اين امر باعث شكست دانش آموز در زمينه ي تحصيلي او شده و اعتماد به نفس او را پايين مي آورد.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با توالی دیداری
پیشگفتار در رابطه با توالی دیداری
مقدمه موضوع در رابطه با توالی دیداری
شناسایی مسئله در رابطه با توالی دیداری
توصیف وضع موجود
اينجانب … مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …… مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان 4 دانش آموز ضعیف در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبودند . و مشکل توالی دیداری داشتند. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کردند . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی دادند و زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق 4 دانش آموز ضعیف را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را در آنها برطرف سازم؟
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با توالی دیداری
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با توالی دیداری
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با توالی دیداری
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با توالی دیداری
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با توالی دیداری
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با توالی دیداری
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با توالی دیداری
نتیجه گیری در رابطه با توالی دیداری
پیشنهادات در رابطه با توالی دیداری
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با توالی دیداری
برای دانلود اقدام پژوهی معلم ششم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.