گزارش تخصصی معلم ابتدایی
گزارش تخصصی معلم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
دیباچه پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
درک مشکل پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
بررسی بیشتر در رابطه با جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
ارائه مستندات پیرامون جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
پیش بینی نتایج در مورد جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
راهکارها پیرامون قضیه جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
رفرنس و منبع مورد استفاده جذاب و شیرین نمودن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزانم
مساله عدم علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی را با جمعی از همکاران با سابقه در میان گذاشته و با هم به بحث و گفتگو پرداختیم .همه ی همکاران با علاقه ی بسیار در بحث شرکت کردند و نظرات مفیدی ارایه نمودند..با مراجعه به کتاب ها و نشریات گوناگون هم به مطالب جالب و قابل توجه در این زمینه دست یافتم پس از گفتگو های بسیار در زمینه ی علل ضعف و مشکلات یادگیری تعدادی از دانش آموزان در درس ریاضی مطالب جمع آوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت مشکلاتی که در این باره وجود داشت ،نظیر روش تدریس معلم ،تفاوت های فردی دانش آموزان ،مسائل کمک آموزشی ،محیط فیزیکی کلاس و … فهرست گردید .
– معلمین ما معمولا در کلاس درس متکلم وحده هستند و درس ریاضی که مخصوصا در پایه دوم باید با روش های گوناگون تشریحی،تشبیهی،استفاده از مثال ،تجربه و مشاهده های عینی ،استفاده از مدل و کاوشگری و…) تدریس شود به روش زبانی و قاعده گویی محدود شده است .
-معلم آن طور که باید آموزش لازم را ندیده به طور مثال با اصول یادگیری آشنا نیست که بتواند از آن در امر تدریس بهره گیرد .
-وسایل کمک آموزشی که نقش مهمی در ارائه مفهوم ریاضی دارند به حد کافی در اختیار معلم و دانش آموز نیست .–عدم ارتباط ریاضی در پایه های مختلف
-نقش خود دانش آموز در گیرایی مفاهیم از نظر رشد جسمی و هوش
نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :
در حین مطالعه و جمع آوری اطلاعات در پی مطالبی بودم که مرا در امر تدریس و رفع مشکلات یادگیری کودکان راهنما باشد که به نظریه اسکینر در کتاب نظریه های یادگیری برخوردم او معتقد است یادگیری در صورتی به بهترین وجه انجام می گیردکه
الف ) اطلاعاتی که قرار است آموخته شوند در گام های کوچک ارائه گردد.
ب ) به یادگیرندگان درباره ی یادگیری شان بازخورد فوری داده شود. یعنی بلافاصله پس از یک تجربه یادگیری به آنان گفته شود که اطلاعات مورد نظر را درست یادگرفته اند یا از آن لحاظ اشکالاتی دارند.
ج) یادگیرندگان بتوانند با سرعت متناسب خود یاد بگیرند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.