گزارش تخصصی معلم پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه

گزارش تخصصی معلم پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه  در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در27  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

دیباچه پیرامون قضیه  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

درک مشکل پیرامون قضیه   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

بررسی بیشتر در رابطه با  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

ارائه مستندات پیرامون  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

پیش بینی نتایج در مورد  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

راهکارها پیرامون قضیه  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

رفرنس و منبع مورد استفاده  ارتقا کیفیت آموزشی در دانش آموزان پایه دوم با مدیریت تکلیف شب

گرد آوری شواهد یک :

از چهار راه مذکور اطلاعات جمع آوری شد:

بی حوصلگی در کلاس هنگام تدریس  ، بازرسی از کلاس ، تمرین و در زنگ تفریح (مشاهده)

بی علاقگی نسبت به حل تمارین و تکالیف در منزل (مصاحبه با  دیگر معلمان)

غیبت غیرموجه مکرر در اوایل سال (مشاهده و مصاحبه با معلمان)

عدم تمرکز حواس (حواس پرتی) با کوچکترین محرک خارجی (مصاحبه با معلمان)

نداشتن برنامه درسی در منزل (مصاحبه با اولیاء)

تنبلی و بی حوصلگی دانش آموز در امور درسی در منزل (مشاهده)

تکالیف درسی  خسته کننده است (مصاحبه با برخی از دانش آموزان)

مواردی که در آزمون و مطالعه مورد بررسی قرار گرفت همگی مؤیّد موارد مذکور بود.

تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق

۱) باید در کیفیت کار کلاس تجدید نظر کرد و به شاخص‌های نشاط در چارچوب آن مفهوم بخشید.

۲) اگر قرار است پیشرفتی در جامعه حاصل شود باید از مدرسه شروع شود. معلم عـامل بسیـار مهمـی است کـه می‌تواند جمعیت کثیری را تحت‌تأثیر قرار دهد. معلم می‌تواند کلاس را به یک جایگاه ارزشی مبدل ساخته و با راهکارهای مختلف با ایجاد شادی و نشاط مدرسه را جایگاه رشد و بالندگی دانش‌آموزان سازد و به آنها احساس اعتماد، سربلندی، توانایی و غرور هدیه کند.

۳) با نشاط‌سازی‌ فضای فیزیکی کلاس از طریق حل تکالیف در کلاس

نسل جوان به محرک‌هایی که نشانه‌های زیبایی و سر زندگی و شادابـی در آنهـاست تمـایـل و علاقـه بیشتـری نشـان می‌دهند. تامین نشاط و شادابی در محیط ابتدا از کلاس شروع می‌شود. لذا ایجاد نشاط و شادابی در کلاس شایان توجه است.

با نشاط‌سازی‌ فضای فیزیکی کلاس ، موجب افزایش کارایی و یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود.

۴) ایجاد روابط انسانی مطلوب بین ارکان مدرسه

شرایط مطلوب کار موجب تقویت روحیه معلمان و افزایش میل و رغبت و علاقه آنان به کار و غرور و افتخارشان در مدرسه خواهد شد( وایلز ۱۹۸۹)

معلم، دانش‌آموز و معلمی که از کار خود لذت نمی‌برند در حقیقت کاری نمی‌کنند. هرکس زمانی بهتر کار می‌کند که از آن احساس لذت می‌کند.

۵) استفاده از روش‌های فعال تدریس

معلمانی که از روش‌های فعال استفاده می‌کنند، کلاس‌های شادتری دارند. مشارکت دانش‌آموزان در کلاس و آموختن آنها را از کسالت و بی‌حالی رها ساخته، شادابی و نشاط را تقویت می‌کند.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

180,000 ریال