گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
دیباچه پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
درک مشکل پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
بررسی بیشتر در رابطه با جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
ارائه مستندات پیرامون جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
پیش بینی نتایج در مورد جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
راهکارها پیرامون قضیه جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
رفرنس و منبع مورد استفاده جذاب کردن زنگ ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم
عوامل موثر در ايجاد اضطراب رياضي
1ـ فشارهاي والدين:بديهي است نقش والدين در اضطراب دانش آموزان از درس و مدرسه بسيار موثر و غيرقابل انكار است.گروهي از پدر و مادرهايي كه خود در درس رياضي ضعيف و كند بودهاند اين احساس و نگرش خود را به فرزندشان نيز منتقل ميكنند يا گروهي ديگر نيز با فشارها و توقعات خارج از توان فرزندشان آنان را دچار ترس و اضطراب ميكنند.
2ـ شيوه آموزش معلمان:
گروهي از معلمان بدون در نظر گرفتن موقعيت ذهني- رواني دانش آموزان و ميزان استعدادها و تواناييهاي آنان، مسائلي براي حل كردن طرح ميكنند كه از عهده بيشتر شاگردان كلاس خارج است. در اين گونه موارد، دانش آموزان احساس بيكفايتي و ناتواني ميكنند و نسبت به استعداد و عملكرد خود بدبين و وازده ميشوند.
3ـ محتواي كتابهاي رياضي:در مواردي نيز محتواي كتاب و ترتيب درسهاي رياضي به گونهاي است كه يادگيري مفاهيم رياضي، سخت جلوه ميكند و موجب گيجي و سردرگمي دانش آموزان ميشود.
در چنين مواردي اگر معلم هم كمي درايت و تلاش از خود به خرج ندهد و آموزش را راحتتر نكند، موجب بيزاري دانش آموزان از درس رياضي ميشود، زيرا آنان احساس ميكنند كه چيزي نميفهمند.
4ـ تجارب منفي:نمرههاي پايين از درس رياضي، پيش زمينههاي ذهني، معلمان جدي و سختگير، روشهاي تدريس اشتباه، توجه نكردن به مراحل رشد ذهني دانش آموزان و آزمونهاي پيچيده پي درپي، همگي ميتوانند موجب بدبيني دانش آموزان نسبت به درس رياضي شوند.
ب – شيوههاي اشتباه آموزش رياضي
1ـ تاكيد بيش از اندازه بر به يادسپاري:رياضي درسي است كه بيش از آن كه به حفظ كردن نياز داشته باشد، به فهميدن و درك كردن نياز دارد. درك قوانين و مفاهيم رياضي موضوعي است كه براي تدريس اين درس بايد در وهله نخست مدنظر باشد.
2ـ تاكيد بر سرعت در پاسخ گويي:مساله حل كردن و پاسخ دادن به سوالات درس رياضي نياز به درك مساله و پرسش معلم دارد. پس با فشار آوردن بر دانش آموزان كه سريع پاسخ دهيد، نميتوان مشكلي را حل كرد.در اين گونه موارد، دانش آموزي كه قدري كندتر از ديگران عمل ميكند، احساس بيكفايتي و ضعف ميكند و از يادگيري و درك مساله عاجز ميماند.
در مواردي پيش ميآيد كه معلمي از اين كه درسي را چند بار تكرار كند و دانش آموزان متوجه نشوند، دچار ناكامي و سرخوردگي ميشود. اما اگر همين معلم روش خود را تغيير دهد و آهستهتر مفاهيم رياضي را براي دانش آموزان جا بيندازد، به طور حتم نتيجه بهتري خواهد گرفت.
3- يكنواختي و ابتكار نداشتن معلمان در شيوه تدريس:اغلب دانش آموزان دوست دارند مساله ها و پرسشهاي متنوع و لذت بخش را پاسخ دهند. براي مثال، معلم ميتواند براي به فكر واداشتن دانش آموزان، آنها را در شرايط عيني روزمره زندگي قرار دهد و انتظار داشته باشد كه آن مساله را حل كنند. فروشگاهي خيالي با مجموعهاي از جنسها با قيمتهاي مختلف و تجسم صحنه خريد و فروش كالا براي دانش آموزان ابتدايي بسيار ملموس، عيني و قابل دركتر است تا مثالي دور از ذهن، كه دانش آموز هيچ تصوري درباره آن در ذهن ندارد.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.