نمونه گزارش تخصصی دبستان : کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم

نمونه گزارش تخصصی دبستان

نمونه گزارش تخصصی دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

دیباچه پیرامون قضیه   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

درک مشکل پیرامون قضیه    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

بررسی بیشتر در رابطه با   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

ارائه مستندات پیرامون   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

پیش بینی نتایج در مورد   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

راهکارها پیرامون قضیه   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

رفرنس و منبع مورد استفاده   کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم در پایه دوم ابتدایی

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با پدر  او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين فرد  مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند . در جلسه ای که با مدیر و معاونین برگزار شد مقرر گردید که این دانش آموز در مدرسه مورد مشاوره قرار گیرد. ا ز پدر   آیه دعوت به عمل آمد در جلسات متعدد در مدرسه برای رفع مشکل فرزندش شرکت نمود. و پدر آیه را توجیه کردیم که توجه بیشتری به فرزندش داشته باشد و با محبت با وی برخورد نماید.

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كاآیهي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كاآیهي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

  شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

180,000 ریال