گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم ابتدایی
گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
دیباچه پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
درک مشکل پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی بیشتر در رابطه با درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
ارائه مستندات پیرامون درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی نتایج در مورد درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
راهکارها پیرامون قضیه درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رفرنس و منبع مورد استفاده درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تجزیه وتحلیل داده ها
خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند .
بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .
روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند .
در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :
1- والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .
2- والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود .
3- ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند .
حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلمین جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهند و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.