گزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان آشنا کردن دانش آموزان دو زبانه با زبان فارسی معیار

گزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان

گزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیاردر دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 23  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

دیباچه پیرامون قضیه آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

درک مشکل پیرامون قضیه  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

بررسی بیشتر در رابطه با آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

ارائه مستندات پیرامون آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

پیش بینی نتایج در مورد آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

راهکارها پیرامون قضیه آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

رفرنس و منبع مورد استفاده آشنا کردن دانش آموز پایه اول دو زبانه با زبان فارسی معیار

اهداف تحقيق

اهم اهداف تحقیق به شرح زیر است :

1- شناخت علل و عواملی که در دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموز مورد نظر در کلاس مؤثرند . و کوشش در جهت حل مشکلات اين دانش آموز

2- توجه به دانش آموز مورد نظر از جانب معلم  و جلوگيری از عواقب بعدی اين اختلال رفتاری.

3- کمک به دانش آموز مورد نظر و تلاش برای اجتماعی شدن و کشف استعداد و توانايی های بالقوه آن ها و ايجاد روحيه مشارکت و تعامل اجتماعی در آنان.

اهميت و ضرورت تحقيق

اهميت موضوع در این است که ، چون دانش آموزان دوره ابتدايي در سنين حساس و بحرانی بلوغ قرار دارند ، اگر اين اختلال رفتاری در اين مقطع سنی مورد توجه و سپس درمان قرار نگيرد ، سبب يافتن هويت و جايگاه فرد در جامعه و در سنين بالاتر خواهد شد .

اگر نتايج اين تحقیق به گونه ای باشد که بتواند رهنمون های مفيدی به معلمين در اين زمينه ارائه دهد شايد کمکی باشد در جهت مبارزه با  دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان در مدارس .

سؤالات تحقيق

1-    معلم تا چه ميزان می تواند در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان مؤثر واقع شود؟

2-    تشکيل گروه های کوچک درسی در کلاس تا چه ميزان در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  تأثير دارد؟

3- دادن مسئوليت به دانش آموز كه اعتماد به نفس كافي ندارد تا چه ميزان در برطرف کردن آن ها مؤثراست؟

4-    تشويق کارهای مثبت دانش آموزان تا چه اندازه در افزايش دقت  آنها مؤثر است؟

گرد آوري شواهد 1

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و …برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :

1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

در مشاهده رفتار حسام در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است.بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسی هایش صحبت می کند.بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من ،به من نگاه نمی کند.اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

180,000 ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *