گزارش تخصصی مربیان بهداشت ابتدایی با موضوع بهداشت فردی به همراه پیشنهاد ارزشیابی

گزارش تخصصی مربیان بهداشت با موضوع بهداشت  فردی دانش ابتدایی

گزارش تخصصی مربیان بهداشت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مربیان بهداشت به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کنترل وزن دانش آموزم با انجام فعالیت های ورزشی  روزانه

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

دیباچه پیرامون قضیه بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

ارائه مستندات پیرامون بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

پیش بینی نتایج در مورد بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

راهکارها پیرامون قضیه بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی

اتخاب راه حل

علاوه بر تذكر به دانش آموزان ذكر شده شروع به صحبت با مادرها يشان نمودم  و همچنين جلب توجه دانش آموز به دانش آموزان تميز و شاخص كردن آنها را سر منشا كار خود قرار دادم

من سعي در جلب اعتماد او مي كردم و آموزش هاي لازم را به او مي گفتم و به بهداشت در كلاس توجه داشتم و بچه هاي تميز را تشويق مي كردم كه در او ايجاد انگيزه مي كرد و كوچكترين رفتار مثبت او را تشويق مي كردم.

گرد آوري شواهد 2

پس از گذشت چند ماهي از انجام راه حل اي پيشنهادي بيشتر دانش آموزان با حالت خوشحالي عنوان كردند كه هر شب قبل از خوابيدن مسواك مي زنند.همچنين نتايج زير نيز حاصل گرديد:

برخورداري دانش آموزان از سلامتي بهتر به دليل كسب علم و تجربيات بهداشت.

موفقيت در فعاليت هاي كلاسي به لحاظ، انجام موثرتر وظايف، افزايش و يا از دست ندادن روزهاي كار بخاطر بهره مندي از سلامتي مطلوبتر

كيفيت زندگي بهتر خانواده و اجتماع بدليل انتقال اطلاعات بهداشتي و مهارت هاي آموخته شده توسط دانش آموز به آن ها.

حضور فعال دانش آموز در كلاس هاي بهداشت و فعاليت هاي بهداشتي

و همچنين:

1) دانش آموزان قادر به درك مفاهيم مربوط به ارتقاء سلامت و پيشگيري از بيماري ها شده بودند.

2) دانش آموزان براي دستيابي به اطلاعات با ارزش بهداشتي و محصولات و خدمات ارتقاء دهنده بهداشت توانايي خود را نشان مي دادند.

3) دانش آموزان براي عمل به رفتارهاي بهبود سلامت و كاهش دهنده خطرات سلامتي توانايي خود را نشان مي دادند.

4) دانش آموزان قادر بودند كه عوامل اثر گذار بر بهداشت مثل فرهنگ، رسانه ها و فنآوري ها را تجزيه و تحليل كنند.

5) دانش آموزان توانايي خود در راستاي استفاده از مهارت هاي ارتباط بين فردي براي بهبود و توسعه بهداشت را نشان مي دادند.

6) دانش آموزان توانايي خود را جهت حمايت از بهداشت فردي، خانواده و اجتماع نشان مي دادند.

 نتيجه گيري

پس از بررسي وضعيت كلاس وسوال از دانش آموزان به اين نتيجه رسيدم كه روش به كار گرفته       موفقيت آميز بوده است زيرا بيشتر دانش آموزان كلاس سعي مي كردند بهداشت را رعايت كنند و موضوع مهم اين بود كه آنها باروش صحيح اين كار را انجام مي دادند .موضوع مهم ديگر تقويت نگرش علمي وديني نسبت به موضوع بهداشت و اهميت آن در سلامتي بود ،كه در دانش آموزان ايجاد شده بود.

راهبردهاي اساسي براي تحقق اهداف بهداشت مدارس

طراحي نظام كارآمد و اثربخش بر مبناي نيازهاي دانش آموزان، مدارس و جامعه

ساماندهي هماهنگي بين بخشي در زمينه برنامه هاي بهداشت مدارس

توسعه و بهبود كمي و كيفي ارائه خدمات بهداشتي، درماني گروه هاي هدف بهداشت مدارس

ساماندهي نظام اطلاعات بهداشت مدارس

ساماندهي جلب مشاركت سازمان هاي دولتي و غيردولتي و مردم در ارائه خدمات بهداشت مدارس

بهبود كيفي آموزش بهداشت به دانش آموزان، والدين و كاركنان مدارس

تامين دسترسي دانش آموزان و كاركنان مدارس به خدمات بهداشت مدارس

افزايش توانمندي كاركنان در زمينه ارائه خدمات بهداشت مدارس

ساماندهي تربيت، جذب، توزيع و تقويت نيروي انساني و منابع مالي مورد نياز بهداشت مدارس

ساماندهي نظام پايش و ارزشيابي بهداشت مدارس

اصول كلي خدمات بهداشت مدارس

برنامه ها و فعاليت هاي بهداشت مدارس را در چهار محور كلي آموزش بهداشت در مدرسه، مراقبت بهداشتي درماني دانش آموزان، تدارك و نظارت بر ايمني و بهداشت محيط مدرسه، نظارت بر تغذيه دانش آموزان در مدرسه مطرح و مورد مطالعه قرار داد. عناوين كلي برنامه هاي بهداشت مدارس به شرح زير مي‌باشد

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مربیان بهداشت را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *