ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 29 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم سوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
پیشنهاد های کاربردی پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
نتایج بدست آمده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
بیان راهکار پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
فهست منابع مود استفاده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :
1- استفاده از وسایل آموزشی در جریان تدریس به عنوان یک اصل قرار گیرد و بهترین کارایی این وسایل آموزشی زمانی است که به صورت بازی ارائه گردد . بر اساس تجربیات محقق بعضی وسایل آموزشی به دلیل خشک و خسته کننده بودن و توجه نکردن به خصوصیات دانش آموزان نتوانسته است جذبه لازم را داشته باشد . بنا براین زمانی که وسایل آموزشی در قالب بازی ارائه گردند بهترین اثر را خواهند داشت .
2 – استفاده از ابزارهای تشویقی مانند تابلو ارزیابی توصیفی علاوه بر پایه اول در پایه های دیگر نیز مورد تاکید قرار می گیرد . تابلو ارزیابی توصیفی به دو علت ارجحیت بیشتری نسبت به سایر روش های ارزشیابی دارد . اولا : باعث ایجاد رقابت و شور شوق در دانش آموزان می شود و آنها را به تلاش وادار می کند . دوما : با توجه به این که دانش آموزان دبستان در مرحله انتزاعی نیستند این شیوه از ارزشیابی را بهتر درک می کنند .
برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.