ابتکارات آموزگار ششم ابتدایی
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتداییبسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 33 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم ششم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
پیشنهاد های کاربردی پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
نتایج بدست آمده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
بیان راهکار پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
فهست منابع مود استفاده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :
تنوع روشهای تدریس و نوع فعالیتهای متناسب با هدف هر درس، در ایجاد علاقهمندی دانش آموزان به انجام فعالیتهای ریاضی تأثیر بسزایی دارد. همان طورکه در اجرای راه کارها اشاره شد، هریک از پژوهشگران، راه کارهایی را جهت رسیدن به هدف مورد نظر اجرا کرده بودند و به نتایج مطلوبی دست یافته بودند. هم چون آقایی(1388) در پژوهش خود به این نتیجه رسیده بود که توجه به تفاوتهای فردی و استفاده از تمامی امکانات موجود، در حل مشکلات دانشآموزان مؤثر میباشد، من نیز پس از اجرای طرح، به این نتیجه دست یافتم که برای ارائهی تکالیف و فعالیتهای عملکردی به دانشآموزان، علاوه بر توجه به تفاوتهای فردی، در نظر گرفتن نیازها و علایق آنان نیز، تأثیر زیادی در علاقهمند نمودن فراگیران به درس ریاضی و انجام فعالیتهای آن دارد. هم چنین به این نتیجه دست یافتم که تقویت حافظه دیداری و شنیداری، و پرورش دقت و توجه دانش آموزان، در قالب بازی های هدفدار، تأثیر بسزایی در افزایش علاقه مندی آنان به انجام فعالیت های عملکردی درس ریاضی دارد.
برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتداییاز این بخش اقدام کنید