ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتدایی افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ششم ابتدایی

ابتکارات آموزگار  ششم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار  ششم ابتداییبسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 33 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم ششم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار  ششم ابتدایی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

نتایج بدست آمده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

بیان راهکار پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

فهست منابع مود استفاده پیرامون افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار  ششم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :

تنوع روش‌های تدریس و نوع فعالیت‌های متناسب با هدف هر درس، در ایجاد علاقه­مندی دانش آموزان به انجام فعالیت­های ریاضی تأثیر بسزایی دارد. همان طور­که در اجرای راه کارها اشاره شد، هریک از پژوهشگران، راه کارهایی را جهت رسیدن به هدف مورد نظر اجرا کرده بودند و به نتایج مطلوبی دست یافته بودند. هم چون آقایی(1388) در پژوهش خود به این نتیجه رسیده بود که توجه به تفاوت‌های فردی و استفاده از تمامی امکانات موجود، در حل مشکلات دانش­آموزان مؤثر می­باشد، من نیز پس از اجرای طرح، به این نتیجه دست یافتم که برای ارائه­ی تکالیف و فعالیت‌های عملکردی به دانش‌آموزان، علاوه بر توجه به تفاوت‌های فردی، در نظر گرفتن نیازها و علایق آنان نیز، تأثیر زیادی در علاقه­مند نمودن فراگیران به درس ریاضی و انجام فعالیت­های آن دارد. هم چنین به این نتیجه دست یافتم که تقویت حافظه دیداری و شنیداری، و پرورش دقت و توجه دانش آموزان، در قالب بازی های هدفدار، تأثیر بسزایی در افزایش علاقه مندی آنان به انجام فعالیت های عملکردی درس ریاضی دارد.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار  ششم ابتداییاز این بخش اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *