ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ در ارزشیابی و سنجش

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ در راستای ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر تاریخ به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 22 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر تاریخ منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

نتایج بدست آمده پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

بیان راهکار پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

فهست منابع مود استفاده پیرامون ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ از آنها استفاده نمودیم :

1ـ ايجاد انگيزه در دانش‌آموزان

2ـ درگيري ذهني با مطالب درسي

3ـ طرح موضوعات جديد

4ـ ايجاد فضاي آموزشي مناسب

5ـ بكارگيري وسايل سمعي و بصري

6ـ تشويق دانش‌آموزان به تحقيق و پژوهش

7ـ احترام به دانش‌آموزان

8ـ اهميت دادن به فعاليتهاي فوق برنامه

9ـ مطالعه و تحقيق

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر تاریخ از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *