ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست در راستای ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر زیست به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 7 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر زیست منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

نتایج بدست آمده پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

بیان راهکار پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

فهست منابع مود استفاده پیرامون ارتقای فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست از آنها استفاده نمودیم :

نتیجه این روش ها را در امتحان نیمسال دوم بار ها و بارها مشاهده کرده ام : 1- اغلب 95 تا 100 درصد کلاس در امتحان نمرات بالایی گرفتند. 2- استرس امتحان   تا حدودی کاهش یافته است . 3- خود دانش آموزان از روش تدریس و ارزشیابی – اداره کلاس و روش های مختلف بسیار راضی و خشنود بوده اند .

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر زیست از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *