ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک در راستای تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر فیزیک به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 24 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر فیزیک منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

پیشنهاد های کاربردی پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

نتایج بدست آمده پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

بیان راهکار پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

فهست منابع مود استفاده پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک از آنها استفاده نمودیم :

1)       باید جایگاه فیزیک در دروس دوره متوسطه مشخص و معین شود.

2)       ساعات تدریس فیزیک با موضوعات مطرح شده سازگاری ندارد و به جای پرداختن به مغز به پوسته ای می رسیم غیر جذاب، مشکل و غیر قابل فهم . باید ساعات تدریس فیزیک افزایش یابد.

3)       باید همکاران فرصت کنند مطالب را همراه با آزمایش آموزش دهند و باید فرصت کافی برای درک مطالب بوجود آید.

4)       باید دوره های ضمن خدمت به طور مداوم و مستمر برگزار شود، پیشنهاد می شود که کلینیک دائمی برای پاسخ گویی به سوالات دبیران در ادارات کل وجود داشته باشد.

5)       دوره های ضمن خدمت باید روی روش آموزش فیزیک تأکید کند نه صرفا آموزش فیزیک.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر فیزیک از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *