ابتکارات دبیر پیام های آسمانی: چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر پیام های آسمانی

ابتکارات دبیر پیام های آسمانی

ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر پیام های آسمانی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 24 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر پیام های آسمانی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

بیان راهکار پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر پیام های آسمانی از آنها استفاده نمودیم :

انتخاب شیوه‌ی مناسب دربیان آموزه‌های دینی: معلم باید سعی کند آموزه‌های دینی را ساده‌، رسا و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کند به گونه‌ای که اولا آنها بفهمند که معلم چه می‌گوید و ثانیا از شنیدن آن احساس خستگی نکنند. اگر معلم مثلا در خداشناسی تنها به بیان دلایل فلسفی اثبات وجود خدا و صفاتی مانند توحید و قدرت خدا بپردازد، یقینا خسته کننده خواهد بود و دانش‌آموزان شاید برای گرفتن نمره، این دلایل را در حافظه‌ی ذهن‌شان بسپارند ولی این سپرده‌ها هیچ وقت تبدیل به ایمان و اعتقاد قلبی نمی‌شود، چون از روی میل و رغبت و شوق کسب نشده‌اند. معلم باید استدلال‌های فلسفی را در قالب مثال‌های ساده و همه‌کس‌فهم طوری بیان کند که متعلم همانجا نه تنها کاملا تفهیم شود، بلکه پایه‌های اعتقادی‌اش نسبت به آن موضوع نیز شکل بگیرد. هم‌چنین معلم باید از مطرح کردن مباحث پیچیده و دور از فهم دانش‌آموز اجتناب ورزد. در این مورد نیز مطالعه‌ سیره‌ی انبیاء و معصومان می‌تواند برای معلمان راهگشا باشد.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر پیام های آسمانی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *