ابتکارات فردی و حرفه ای سوم ابتدایی در راستای افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی برای دانش آموزان مناسب برای ارائه معلم سوم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای
ابتکارات فردی و حرفه ای سوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 25 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم سوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ای سوم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
پیشنهاد های کاربردی پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
نتایج بدست آمده پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
بیان راهکار پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
فهست منابع مود استفاده پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای سوم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :
طراحی و تبیین الگوی مناسب آموزشی در مدارس بدون توجه به پژوهش کاری پر هزینه و گاه بی فایده است . فقط در صورت همسویی آموزش با جریان پژوهش است که می توان به تحقق اهداف توسعه امیدوار بود . آموزش صحیح روش تحقیق می تواند دانش آموزان را برای سالهای بعد بویژه در دوره های آموزش عالی آماده کند . مسیر علم آموزی و علم اندوزی در مدارس باید با آموزش و یادگیری مبتنی بر پژوهش همراه باشد . مواجه ساختن دانش آموزان با مسائل واقعی جامعه و کمک به آنها برای پژوهش و جستجوی راه حل های مناسب نه تنها آنان را در مسیر صحیح یادگیری قرار می دهد ، بلکه مهارت های اساسی تفکر چون شناسایی و تبیین مسائل شیوه جمع آوری و دسته بند ی اطلاعات ، زمینه سازی و آزمون فرضیه ها را به آنان می آموزد . این کار فقط با تدوین و اجرای برنامه درسی پژوهش محور میسر است که همت والای دست اندرکاران و برنامه ریزان آموزش و پرورش کشور را می طلبد.
برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای سوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.