ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور

ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور در راستای حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه مشاور به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 30 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس مشاور منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

پیشنهاد های کاربردی پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

نتایج بدست آمده پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

بیان راهکار پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

فهست منابع مود استفاده پیرامون حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور از آنها استفاده نمودیم :

1- تقلیل روش‌های دارای مخاطب عام و بهره‌گیری از ارتباطات چهره به چهره با دانش‌آموزان

2- توجه به روش‌های غیر مستقیم در ارسال پیام برای دانش‌آموز؛ مثل نگاه – رفتار و دیگر روش‌های غیر گفتاری

3- بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی و انرژی دانش‌آموزان برای پیش‌برد دسته‌جمعی کارهای کلاس و درس

4- تشکیل گروه‌های مباحثه‌ی درسی و رعایت ملاحظات تربیتی در تعیین ترکیب این گروه‌های و بهره‌گیری از ارشد‌های مقبول دانش‌آموزان برای ورزش فکری و استدلالی

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای مشاور از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *