ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 25 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم اول ابتدایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

پیشنهاد های کاربردی پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

نتایج بدست آمده پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

بیان راهکار پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

فهست منابع مود استفاده پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف معمولاً در درس ریاضی مشکلات اساسی دارند. بسیاری از دانش آموزان حتی در ساده ترین مطالب ریاضی مربوط به سال های قبل اشکال دارند. در ابتدای سال تحصیلی معمولاً مشکلات یادگیری ریاضی به دلیل فراموشی مطالب پایه بسیار زیاد است و دانش آموزان کشش لازم برای یادگیری ریاضی را ندارند و وقتی که مطالبی را تدریس می کنیم نمی فهمند. علل بسیاری در ضعف ریاضی دانش آموزان نقش دارند. از جمله آن ها: پایه ضعیف در درس ریاضی از سال های قبل ،کم هوشی و دیرآموزی بعضی از دانش آموزان، نداشتن اعتماد به نفس در درس ریاضی، مشکلات جسمی بعضی از دانش آموزان، سوءتغذیه، ضعف چشم.اقدام هایی که برای چنین دانش آموزانی می توان انجام داد به قرار زیر است.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم اول ابتدایی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *