ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 29 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم دوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

بیان راهکار پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

انتخاب چندین راه حل از میان راه حل­های پیشنهادی گوناگون، نیاز به دقّت خاصی داشت. از این رو، به جا و شایسته دیدم، قبل از انتخاب راه حل­ها، بار دیگر اهداف آموزش   دوره­ی ابتدایی را بررسی کنم. بدون شک، میزان موفقیت و تغییری که در وضعیت موجود حاصل می­شد، بستگی به قدرت و توان اثربخشی راه حل­ها داشت. بر این اساس، با دقّت و توجّه به اهداف آموزش   دوره ابتدایی از میان راه حل­های پیشنهادی، برخی از آن­ها را انتخاب نمودم. قابل ذکر است، بعضی از راه حل ها که با یکدیگر مرتبط بودند را، در هم ادغام کرده و در قالب یک راه حل ارائه نمودم. هم چنین، در بطن هر کدام از راه حل­های زیر، یک یا چند هدف آموزش  فارسی و ریاضی نهفته شده بود و انجام آن­ها نیز، ترتیب زمانی نداشت. چرا که هر کدام به نوعی به یکدیگر مرتبط و در هم تنیده شده بودند.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم دوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *