ابتکارات فردی و حرفه ای معلم سوم ابتدایی افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم سوم ابتدایی

ابتکارات معلم سوم ابتدایی  در راستای افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معلم سوم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات معلم سوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 25 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم سوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم سوم ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

پیشنهاد های کاربردی پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

نتایج بدست آمده پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

بیان راهکار پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

فهست منابع مود استفاده پیرامون افزایش انگیزه دانش آموزانم با استفاده از پژوهش و فناوری

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم سوم ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

بی شک نبود نگرش و باور در بین مدیران و رهبران نظام آموزشی در خصوص جایگاه و اهمیت پژوهش، عدم احساس نیاز معلمان به این مقوله، نهادینه نشدن پژوهش در جامعه کمبود و نامناسب بودن منابع مالی، عدم بهره گیری از عوامل انگیزشی جهت ترغیب معلمان پژوهنده، فقر اطلاعات علمی و منابع آموزشی معلمان در زمینه پژوهش و تحقیقات از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در میزان استقبال عمومی معلمان از موضوع پژوهش است. شناسایی عواملی که در راه توسعه و نهادینه کردن تحقیق و پژوهش مانع ایجاد می نمایند یک امر ضروری به نظر می رسد آنچه در سیاست پژوهشی و تحقیقاتی کشور نسبت به آن غفلت شده است سهم بودجه پژوهشی کشور است.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم سوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *