ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی در راستای تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معلم ششم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی  بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 29 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم ششم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

پیشنهاد های کاربردی پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

نتایج بدست آمده پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

بیان راهکار پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

فهست منابع مود استفاده پیرامون تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی   از آنها استفاده نمودیم :

1-  استفاده  از وسایل  آموزشی  در جریان  تدریس  به عنوان یک اصل قرار گیرد و بهترین کارایی این وسایل  آموزشی  زمانی  است  که  به  صورت بازی  ارائه  گردد .  بر اساس تجربیات  محقق بعضی وسایل آموزشی به دلیل خشک و خسته کننده بودن و توجه نکردن به خصوصیات دانش آموزان نتوانسته  است  جذبه لازم را داشته باشد  .  بنا براین  زمانی که وسایل آموزشی در قالب  بازی ارائه  گردند  بهترین اثر را خواهند داشت .

2 – استفاده از ابزارهای تشویقی مانند تابلو ارزیابی توصیفی  علاوه  بر  پایه  اول در پایه های دیگر نیز مورد  تاکید قرار می گیرد .  تابلو ارزیابی  توصیفی  به دو علت ارجحیت بیشتری نسبت  به سایر روش های ارزشیابی  دارد . اولا :  باعث  ایجاد  رقابت  و شور شوق در دانش آموزان می شود و آنها را به تلاش وادار می کند .  دوما : با توجه به  این که دانش آموزان  دبستان در مرحله انتزاعی نیستند این شیوه از ارزشیابی را بهتر درک می کنند .

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ششم ابتدایی  از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *