اقدام پژوهی املا پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در یوسف دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم دقیق و کامل در قالب ورد
اقدام پژوهی املا پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در یوسف دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم دقیق و کامل در قالب ورد
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم چهارم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
اگر معلمان درس املاء راهمان طور که جدی می گیرند روش تدریس آن را نیز مطابق با روش تدریس های ارائه شده در کتاب های مراکز تربیت معلم تدریس کنند، به نظر می رسد که دانش آموزان مشکلی دراین درس نخواهند داشت. گروههای درسی نقش عمده ای در آشنایی و یاد آوری روش تدریس املاء را برعهده دارند. تا زمانی که دانش آموزان درمهارت خواندن پیشرفت نکرده اند صحبت از املاء گرفتن بی مفهوم خواهد بود.. استفاده از شیوه های یاران در یاد گیری، املای دو نفره پای تابلو ، املای کامل کردنی ، املای فرد از خودش ، تصحیح کردن املاء توسط خود دانش آموز شیوه های مؤثری در روش تدریس های جدید هستند. در روش های سنتی املاء، از دانش آموز املاء گرفته می شد بدون اینکه دانش آموز در کنار معلم به غلط های خود پی ببرد فقط در آخر از دانش آموز خواسته می شد از روی غلط هایش بنویسد. شاید این روش کارآمد باشد ولی برای بهتر مسلط شدن دانش آموز به درس املاء و قوت گرفتن دانش آموزان ضعیف، روش های جدید بهتر هستند.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی املا پایه چهارم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با کند نویسی
پیشگفتار در رابطه با کند نویسی
مقدمه موضوع در رابطه با کند نویسی
شناسایی مسئله در رابطه با کند نویسی
توصیف وضع موجود
اينجانب …. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه ….. در پایه چهارم مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان یوسف در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با کند نویسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کند نویسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با کند نویسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کند نویسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با کند نویسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کند نویسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کند نویسی
نتیجه گیری در رابطه با کند نویسی
پیشنهادات در رابطه با کند نویسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کند نویسی
برای دانلود اقدام پژوهی املا پایه چهارم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.