اقدام پژوهی انزوا طلبی با موضوع چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری دانش آموز طلاق را برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی انزوا طلبی با موضوع چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری دانش آموز طلاق را برطرف نمایم
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی مدیر سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
گوشه گیری، کم رویی و انزوا طلبی عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کنند. این کودکان و نوجوانان نوعاً با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوستان نزدیک و صمیمی محروم اند. نوجوانی که کم رو و گوشه گیر است، معمولاً از حضور در فعالیت های جمعی سرباز می زند و فقط با تک دوست خود که نوعاً به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را سپری می کند.
رفتار کم رویی و انزواطلبی ، یکی از رفتارهای نسبتاً شایع است که فرد را به شدت آزار می دهد و اگر درمان نشود او را به سمت و سوی مشکلات دیگری مثل عدم اعتماد به نفس، افسردگی، اضطراب و زود رنجی سوق خواهد داد. عدم احساس توانمندی و کمی عزت نفس و نیز ناتوانی در بروز احساسات، بیان افکار و نظریات، خود باعث جدایی فرد از فعالیت های گروهی است.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی انزوا طلبی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با گوشه گیری
پیشگفتار در رابطه با گوشه گیری
مقدمه موضوع در رابطه با گوشه گیری
شناسایی مسئله در رابطه با گوشه گیری
توصیف وضع موجود
اینجانب ….. مدیر …… تقریباً بعد از گذشت دو سه هفته از سال تحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان پسر آموزشگاه …. که سال قبل هم جزء دانش آموزان این مدرسه بوده است خیلی تغییر رفتار داده است و همیشه به صورت تنهایی و در خود فرو رفته است و بعضی وقت ها هم با اکثر دانش آموزان دعوا می کرد به صورتی که وقتی مسئله بین دانش آموزان را پیگیری می کردیم متوجه می شدیم که مقصر اصلی همان دانش آموز است. چندین وقت این مسئله ادامه داشت به صورتی که رفتار این دانش آموز به صورت زورگویی شباهت زیادی داشت و بیشتر اوقات یا به صورت تنها بود یا زمانی هم که با دیگر دانش آموزان بود در حالت پرخاشگرانه و دعوا بود تا اینکه یک روز علیرضا را صدا کردم و با او در رابطه با این تغییر رفتارش محبت نمودم و علت تغییررفتارش راپرسیدم البته ناگفته نماند که این دانش آموز به یکی از دانش آموزان دختر که پشت مدرسه آنها بود نیز علاقه مند شده بود و بیشتر اوقات بعد از تعطیلی مدرسه در بین راه برای وی نیز مزاحمت ایجاد می کرد. در كل دانش آموزي بي نظم ، حواس پرت (در موقع تدريس ، متوجه حواس پرتي او شدم و وقتي از او درمورد مطالب گفته شده سؤال هايي كردم جواب هاي بي ربط به من تحويل داد . ) پرتحرك ، بي حوصله و لج باز و اصلاً به اعتراضات و حرف هاي ديگران توجّه نمي كند و انگار نه انگار كه با او هستم يا هستند.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با گوشه گیری
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گوشه گیری
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با گوشه گیری
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گوشه گیری
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با گوشه گیری
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گوشه گیری
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گوشه گیری
نتیجه گیری در رابطه با گوشه گیری
پیشنهادات در رابطه با گوشه گیری
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گوشه گیری
برای دانلود اقدام پژوهی انزوا طلبی و دریافت اقدام پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.