اقدام پژوهی برای دبیر شیمی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از فناوری اطلاعات( IT ) بر یادگیری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس شیمی کوشا باشم در قالب ورد
اقدام پژوهی برای دبیر شیمی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از فناوری اطلاعات( IT ) بر یادگیری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس شیمی کوشا باشم
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
درس شيمي از دروسي است كه درك مفاهيم آن از ديد دبيران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شيمي به دليل ويژگي آزمايشگاهي و كاربردي بودن، قابليت بالايي براي ارائه مفاهيم، باشبيه سازي و پويانمايي (انيميشن) رايانه اي دارد. در واقع بسياري از مفاهيم را كه نشان دادن آن ها حتي در آزمايشگاه دشوار يا غيرممكن است، مانند: حركت مولكول هاي گاز، حركت ذرات باردار درون يك محلول، ساختار مولكولي تركيبات، …. را مي توان با شبيه سازي رايانه اي به آساني قابل ارائه كرد. بنابراين بهره گيري از رايانه در كلاس درس موجب افزايش يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود. يكي از بارزترين تأثيرات بهره گيري از رايانه، تعامل فراگيران با يكديگر و با دبیر است.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای دبیر شیمی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با فناوری اطلاعات
پیشگفتار در رابطه با فناوری اطلاعات
مقدمه موضوع در رابطه با فناوری اطلاعات
شناسایی مسئله در رابطه با فناوری اطلاعات
توصیف وضع موجود
اینجانب …. دبیر شیمی آموزشگاه …شهرستان… دارای….سال سابقه در آموزش و پرورش می باشم.تدريس .. از جمله شيمي از دشواري هاي خاص برخوردار است. يكي از مشكلات عمده در تدريس اين درس، تنوع مطالب و عنوان ها در آن است. چنان كه، در آن با مفاهيم، مسايل، موارد آزمايشگاهي و جنبه هاي كاربردي روبرو هستيم و به هم پيوستگي مطالب و عدم درك عميق موضوعي سبب ضعف در يادگيري مي شود. همچنين اگر دانش آموز در پيش نيازهاي درس خاصي مهارت كافي نداشته باشد، به دشواري مي تواند به يادگيري مباحث در سال هاي بعد ادامه دهد.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با فناوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با فناوری اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با فناوری اطلاعات
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با فناوری اطلاعات
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با فناوری اطلاعات
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با فناوری اطلاعات
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با فناوری اطلاعات
نتیجه گیری در رابطه با فناوری اطلاعات
پیشنهادات در رابطه با فناوری اطلاعات
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با فناوری اطلاعات
برای دانلود اقدام پژوهی برای دبیر شیمی و دریافت اقدام پژوهی معلم شیمی از لینک خرید استفاده نمایید.