اقدام پژوهی برای معلمان اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خواندن و نوشتن دانش آموز پایه اول را تقویت نمایم

اقدام پژوهی برای معلمان اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خواندن و نوشتن دانش آموز پایه اول را تقویت نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معلمان اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خواندن و نوشتن دانش آموز پایه اول را تقویت نمایم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در رویکردهای تربیتی و بازپروری، طبقه بندی های مختلفی درباره علل و انواع اختلال خواندن صورت گرفته است که این امر حاکی از دقت های نظری محققان و پژوهشگران است – اگرچه هر قدر اطلاعات درمانگر از دیدگاه های گوناگون بیشتر باشد، دانایی بیشتری خواهد داشت اما درمانگر اختلالات یادگیری، بیش از اینکه به ظرافت های نظری تئوری ها آشنا باشد، باید به توانمندی در درمان و بازپروری مجهز شود. نکته دیگری که برای درمانگر لازم است پرهیز از تشخیص گذاری های قالبی است. اگرچه مشکلات یادگیری و ویژگی های افراد دارای مشکلات یادگیری مشخص شده است، اما حتماً باید به این نکته توجه داشت که هر کودک موجودی است بی همتا و بی مانند و مشکل او نیز بی همتا است و شیوه درمانش نیز بی همتا و بی مانند باید باشد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مهارت خواندن

پیشگفتار در رابطه با  مهارت خواندن 

مقدمه  موضوع در رابطه با مهارت خواندن 

شناسایی مسئله در رابطه با  مهارت خواندن 

توصیف وضع موجود

       اینجانب ….. آموزگار پایه اول  ابتدایی آموزشگاه …. دارای …… سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش هستم.  در اوایل سال تحصیلی اخیر متوجه شدم  که یکی از دانش آموزان  به نام فائزه در خواندن دچار مشکل است  . امکانات مدرسه در حد محدود  بوده  و وسایل آموزشی به ندرت دیده می شد . والدین اغلب کشاورز و  دامدار بو دند و   در ابتدای  سال تحصیلی  فرصتی  برای رسیدگی به امور تحصیلی فرزندشان نداشتند . دانش آموزان در حالی که مشتاق به نظر می رسیدند ازامکانات زیادی  برخوردار نبودند  با توصیف چنین شرایطی تصمیم گرفتم در حد امکان از تمام امکانات برای رشد و پیشرفت دانش آموزان و بخصوص دانش ضعیفم استفاده نمایم

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مهارت خواندن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مهارت خواندن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مهارت خواندن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مهارت خواندن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مهارت خواندن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مهارت خواندن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مهارت خواندن 

نتیجه گیری در رابطه با مهارت خواندن

پیشنهادات در رابطه با مهارت خواندن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مهارت خواندن 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان اول ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *