اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی با موضوع چگونه توانستم مهارت نوشتاری دانش آموزان را در درس زبان انگلیسی بهبود بخشم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی با موضوع چگونه توانستم مهارت نوشتاری دانش آموزان را در درس زبان انگلیسی بهبود بخشم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
در ایران هدف این است که دانش آموز، اطلاعاتی پایهای تا پیشرفته، پیرامون دستور زبان و واژگان زبان انگلیسی بدست آورده، بتواند –هرچند پراشکال- به خواندن متون درسی بپردازد و در بهترین شکل، از پس تستهای زبان برآید. از دورهی متوسطه اول که زبان به عنوان درسی مستقل به دانشآموزان ارائه میشود تا پایان مقطع متوسطه دوم که فرد، وادار به یادگیری دشوارترین ساختارهای دستوری و لغات پیچیده میشود، کوچکترین نمود استفاده کاربردی از این زبان خارجی در آنان دیده نمیشود. به زبان صریح، سیستم آنان را بدین راه هدایت نمیکند. متعاقباً به دلیل آن دشواریهای درسی دوران دبیرستان، شاهد سرخوردگی و گریز دانش آموزان از درس زبان بودهایم. چنین است که برخی مدارس غیرانتفاعی، در کنار ارائه کتاب زبان معرفی شده از سوی آموزش و پرورش، با همکاری مؤسساتی، به ترتیب دادن کلاسهای زبان فوقبرنامه پرداختهاند تا شاید نگرش منفیِ شمارِ نه چندان اندک دانشآموزان به زبان انگلیسی را که ناشی از نظام پرچالش حاکم بر آموزش این درس بوده تغییر داده و تعریفی دوباره از حقیقت یادگیری زبان خارجی را به آنان ارائه دهند. پرسش اینجاست که چرا؟ برای چه این امکان برای بسیارانی که قادر به ثبتنام در چنین مدارسی نیستند نباید وجود داشته باشد اما برای افراد محدودی، چرا. زدودن این تبعیض را باید مدنظر داشت و برای آن تلاش کرد.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با مهارت نوشتاری
پیشگفتار در رابطه با مهارت نوشتاری
مقدمه موضوع در رابطه با مهارت نوشتاری
شناسایی مسئله در رابطه با مهارت نوشتاری
توصیف وضع موجود
اینجانب .. مدت ..سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در آموزشگاه . .. .. مشغول تدریس زبان انگلیسی هستم. در کلاس .. این آموزشگاه که تعداد… نفر دانش آموز دارم در اوایل سال تحصیلی ….. از شاخص های کیفی و کمی جهت گردآوری داده ها استفاده نمودم.
با نظر سنجی از دانش آموزان در مورد میزان علاقه ی آنها نسبت به درس زبان انگلیسی دریافتم :
- نسبت به مهارت های نوشتاری متون انگلیسی نگرش مثبتی نداشتند.
- انگیزه و علاقه ای نسبت به یادگیری مهارت های نوشتاری نداشتند .
- از اهمیت کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره اطلاع چندانی نداشتند .
- نسبت به چگونه مطالعه کردن و یادگیری زبان انگلیسی آگاهی نداشتند .
- زمان تدریس درس زبان انگلیسی خسته و کسل به نظر می آمدند
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با مهارت نوشتاری
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مهارت نوشتاری
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با مهارت نوشتاری
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مهارت نوشتاری
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با مهارت نوشتاری
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مهارت نوشتاری
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مهارت نوشتاری
نتیجه گیری در رابطه با مهارت نوشتاری
پیشنهادات در رابطه با مهارت نوشتاری
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مهارت نوشتاری
برای دانلود اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی و دریافت اقدام پژوهی معلم زبان از لینک خرید استفاده نمایید.