اقدام پژوهی دبیر زیست با موضوع چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم

اقدام پژوهی دبیر زیست

اقدام پژوهی یادگیری زیست شناسی

اقدام پژوهی یادگیری زیست شناسی برای دبیر زیست با موضوع چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی  تاثیر مثبت بگذارم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی دبیر زیست شناسی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تواناییهای لازم برای آموزش زیست شناسی

– آشنا بودن آموز ش دهنده با رو شهای نوین تدریس و مهار تهای مؤثر در تدریس،

– آگاهی و تسلط برکتب درسی،

– آشنایی با فناور یهای جدید و چگونگی کاربرد آ نها.

ابزارها و امکانات آموزشی

– آزمایشگاه و امکانات آزمایشگاهی

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر زیست وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  یادگیری دروس

پیشگفتار در رابطه با  یادگیری دروس 

مقدمه  موضوع در رابطه با یادگیری دروس 

شناسایی مسئله در رابطه با  یادگیری دروس 

توصیف وضع موجود

اینجانب . دبیر …. آموزشگاه … شهرستان .. هستم. بنده مدت … سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم و باعث شد که تغییراتی در کلاس ایجاد کنم عدم علاقه دانش آموزانم در کلاس  به مباحث زیست شناسی بود بعد از گذشت چند جلسه متوجه شدم آنها علاقه کمتری نشان می دهند و نمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه انجام دهم . چرا که دانش آموزان به درس زیست شناسی علاقه چندانی ندارند؟ آیا شیوه تدریس بنده یا سبب بی  انگیزه نمودن آنها به درس زیست شناسی شده است ؟ عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه مطالعه این درس سبب بی علاقگی آنها به این درس شده است ؟ عدم توجه به ارزشیابی های مستمر و تکوینی در یادگیری درس زیست شناسی تاثیر داشته است ؟اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنها را پیدا کرده و راهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم . ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی- یادگیری است .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  یادگیری دروس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با یادگیری دروس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  یادگیری دروس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با یادگیری دروس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  یادگیری دروس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با یادگیری دروس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با یادگیری دروس 

نتیجه گیری در رابطه با یادگیری دروس

پیشنهادات در رابطه با یادگیری دروس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با یادگیری دروس 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر زیست و دریافت نمونه اقدام پژوهی دبیر زیست از لینک خرید استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *