اقدام پژوهی دبیر فلسفه با موضوع چگونه توانستم بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش درس فلسفه را برای دانش آموزان جذاب نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی دبیر فلسفه با موضوع چگونه توانستم بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش درس فلسفه را برای دانش آموزان جذاب نمایم
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی دبیر فلسفه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
در آموزش یادگیری به شیوه فرایندی این باور اساسی وجود دارد که فرایندهای شناختی مانند مشاهده دقیق، جمع آوری و پردازش داده ها و فرضیه سازی پیش بینی استنباط و … اساس یادگیری را تشکیل می دهند. و به همین اساس در تدریس فلسفه باید شرایطی فراهم شود تا این مهارت در یادگیرندگان تقویت شود و مکمل این یادگیری شرایط محیطی، ویژگی های یادگیرندگان، ضرورت های موضوع یادگیری، هدف آموزشی، هدف های یادگیرنده، نحوه سازمان دهی و ارائه موضوع و محتوای یادگیری، فعالیت یادگیرنده و مهم تر از همه شیوه ی تعاملی در فرایند تدریس مورد توجه قرار می گیرند.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر فلسفه وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با روش تدریس
پیشگفتار در رابطه با روش تدریس
مقدمه موضوع در رابطه با روش تدریس
شناسایی مسئله در رابطه با روش تدریس
توصیف وضع موجود
اینجانب … دبیر ….آموزشگاه….شهرستان… مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه … در سمت … تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزانم به درس فلسفه کمتر توجه نشان می دهند ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کنند .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه انجام دهم.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با روش تدریس
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با روش تدریس
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با روش تدریس
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با روش تدریس
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با روش تدریس
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با روش تدریس
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با روش تدریس
نتیجه گیری در رابطه با روش تدریس
پیشنهادات در رابطه با روش تدریس
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با روش تدریس
برای دانلود اقدام پژوهی دبیر فلسفه و دریافت اقدام پژوهی معلم فلسفه از لینک خرید استفاده نمایید.