اقدام پژوهی درس املا دوره دبستان با موضوع چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم

اقدام پژوهی درس املا دوره دبستان با موضوع چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم در قالب ورد

اقدام پژوهی درس املا دوره دبستان با موضوع چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

یکی از اهداف زبان آموزی در دوره ابتدایی این است که دانش آموز از زبان فارسی همانند ابزاری مهم برای موفقیت در دروس دیگر استفاده کند. مهارت های زبانی به او کمک می کند تا منظور و احساسات و عواطف خود را به راحتی بیان کند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند.پس لازم است دانش آموزان درست گوش دادن و درست به خاطرسپردن  را بیاموزند تا بتوانند افکار خود را به خوبی بیان کنند ودر صورت لزوم بنویسند .یکی از معضلات درس املاء این است که بعضی ها فکر می کنند که این درس نیاز به آموزش ندارد و همین قدر که مرحله ی خواندن ونوشتن انجام شود دانش آموز باید دیکته را فرا گیرد. اما ابتدا باید اختلالاتی که ازنظر دیداری،شنیداری،گفتاری ودست خط و… وجود دارد. مشخص شود وسپس درست نویسی املاء صورت گیرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس املا دوره دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اضطراب

پیشگفتار در رابطه با  اضطراب 

مقدمه  موضوع در رابطه با اضطراب 

شناسایی مسئله در رابطه با  اضطراب 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………… ، آموزگار پایه ………………، دارای مدرک ………… و سابقه ……… خدمت در آموزش و پرورش هستم .در سال … در آزمون نهضت شرکت نمودم و با قبولی در این آزمون مشغول به کار شدم . در این مدت در روستاهای اطراف و حومه ……. کلاس های مقدماتی ، تکمیلی و پنجم این اداره را جمع آوری کردم و درس می دادم و بعد از این مدت که سنوات دوره به حد نصاب رسید جذب اداره آموزش و پرورش شدم ؛ بعد از این مدت یعنی از سال…….که وارد اداره شدم در روستاها وخومه شهرستان …….. در کلاس های مختلف حضور داشتم تا اکنون . پژوهش حاضر مربوط به سال تحصیلی …. دبستان …….. می باشد

در سالی که گذشت  دانش آموزی به نام آرزو داشتم که نمرات املای او بسیار پایین بود. در ابتدا تصور کردم که او از دانش آموزان دیر آموز است اما با پی گیری از مدیر مدرسه متوجه شدم که تصور من اشتباه است پس دلیل ناتوانی او در یادگیری املا چه عاملی می تواند باشد برای یافتن پاسخ سوال خود تصمیم گرفتم تا با مادر آرزو گفت وگویی داشته باشم در پی گفت وگو متوجه شدم که او دانش آموزی  مضطرب است و همان طور که حدس می زدم اضطراب و نگرانی از علایم رفتاری اوست.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اضطراب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اضطراب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اضطراب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اضطراب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اضطراب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اضطراب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اضطراب 

نتیجه گیری در رابطه با اضطراب

پیشنهادات در رابطه با اضطراب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اضطراب 

برای دانلود اقدام پژوهی درس املا دوره دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

150,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *