اقدام پژوهی روش نوین تدریس با موضوع چگونه توانستم مشکلات رفتاری دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم

اقدام پژوهی روش نوین تدریس

اقدام پژوهی روش نوین تدریس با موضوع چگونه توانستم مشکلات رفتاری دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم در قالب ورد

اقدام پژوهی روش نوین تدریس با موضوع چگونه توانستم مشکلات رفتاری  دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در روش نوین تدریس مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

بسیاری از دانش آموزان نمی توانند رفتارشان را کنترل کنند. بسیاری از دانش آموزانی که به حد کافی رشد نکرده و به بلوغ لازم نرسیده اند، ممکن است حواسشان پرت شود، ممکن است توانایی های شناختی و مهارت های کلامی شان زیاد نباشد. این دانش آموزان خیلی ساده، نمی توانند در مدت طولانی تکانه های خود را کنترل کنند. وقتی این بچه ها به حد کافی رشد نکرده و به بلوغ لازم نرسیده باشند، نمی توانند رفتارشان را کنترل کنند. وقتی این دانش آموزان هنوز درست رفتار کردن را نیاموخته باشند، دبيرانشان باید در نقش راهنمای آنها ظاهر شوند تا آنان مسوولیت رفتار نادرست خود را به عهده بگیرند و در ضمن رفتارها و مهارت های اجتماعی سالم تر را نیز به آنها آموزش دهند. درخصوص بهبود رفتار این دسته از دانش آموزان، اغلب دبيران معتقدند باید با به کارگیری تقویت مثبت بر رفتارهای متناسب این دانش آموزان بیفزایند. تقویت مثبت رفتار متناسب زمانی مصداق پیدا می کند که پس از دادن محرک، دانش آموز رفتاری را به نمایش بگذارد که در آینده آن رفتار را بیشتر تکرار کنند. تیترهایی که در این اقدام پژوهی روش نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  روش نوین تدریس

پیشگفتار در رابطه با  روش نوین تدریس 

مقدمه  موضوع در رابطه با روش نوین تدریس 

شناسایی مسئله در رابطه با  روش نوین تدریس 

توصیف وضع موجود

اينجانب …..مدت  …سال است كه در آموزش و پرورش خدمت مي كنم و هم اكنون در پایه هفتم این آموزشگاه با نفر  دانش آموز مشغول به تدريس درس ریاضی هستم اوايل سال تحصيلی بود که هر جلسه به کلاس وارد می شدم، مي ديدم يک سری از دانش آموزان مي خواهند قدرت بدنی خود را به ساير بچه ها، نشان داده و قلدری کنند و براي ديگر دانش آموزان مزاحمت ايجاد مي نمودند. همچنين هميشه مي ديدم دو نفر از رديف آخر کلاس موقعي که از نظر آنها من متوجه نبودم سر خود را پايين انداخته و مشغول يک کاری هستند. برای متوجه نمودن آنها به تدريس و اشتباه خود از برنامه ی انضباطي ده مرحله ای مانند استفاده از الگوسازی مثبت و سئوال نمودن(هوک، پيتر، و واس، اندی،2004) سعي نمودم آنها را به انتخاب رفتار مناسب هدايت نمايم ولي آنها باز هم به کار خود ادامه مي دادند تا اينکه مجبور شدم جهت بررسي موضوع به آنها در کلاس نزديک شوم. مشاهده کردم که روی صندلي خود عکسي را کشيده و کتابي غير از کتاب ریاضی در دست دارند اولش ناراحت شدم ولي سريعاً خودم را کنترل نموده و بر نقاشي زيبايي که کشيده بودند آفرين گفته و گفتم به جای اين، تصوير يک گل را مي کشيديد. در جواب گفتند « برايمان فرقي نمي کند فقط منتظر بوديم يک نفر بياييد و به ما به خاطر نقاشي هايي زيبايي که مي کشيم آفرين بگويد ».

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  روش نوین تدریس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با روش نوین تدریس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  روش نوین تدریس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با روش نوین تدریس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  روش نوین تدریس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با روش نوین تدریس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با روش نوین تدریس 

نتیجه گیری در رابطه با روش نوین تدریس

پیشنهادات در رابطه با روش نوین تدریس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با روش نوین تدریس 

برای دانلود اقدام پژوهی روش نوین تدریس و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *