اقدام پژوهی مدیر ابتدایی با موضوع چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های دبستان زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم

اقدام پژوهی مدیر ابتدایی

اقدام پژوهی مدیر ابتدایی با موضوع چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های دبستان زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم در قالب ورد

اقدام پژوهی مدیر ابتدایی با موضوع چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های دبستان زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی مدیر   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

به طور خلاصه موانعی که از سوی مدرسه بر سر راه مشارکت اولیا در امور ایجاد می شود ، به قرار زیر است :

1- نگاه سنتی مدیر به اداره ی مدرسه

2-آشنا نبودن مربیان به مزایای مشارکت اولیا

3- احساس ناتوانی در هدایت اولیا به سمت فعالیت های آموزشی و پرورشی

4- ترس از مداخله ی بیجای اولیا در امور مدرسه

5- نگاه منفی مدیر به حضور اولیا در مدرسه

6- ترس از کم شدن قدرت مدیر یا به عبارتی قدرت طلبی مدیر

7- نگاه سنتی به انجمن اولیا و مربیان مدرسه

8- عدم انگیزه ی مدیر در جلب مشارکت اولیا موانع مشارکت از سوی اولیا

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیر ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مشارکت اولیا

پیشگفتار در رابطه با  مشارکت اولیا 

مقدمه  موضوع در رابطه با مشارکت اولیا 

شناسایی مسئله در رابطه با  مشارکت اولیا 

توصیف وضع موجود

اینجانب ………….. .به همراه تعدادی از همکارانم  از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدیم که آزمون های بسیاری که به عمل می آمد و روش تدریس های متعدد و فعال که دبیران به کار می گرفتند تعدادی از دانش آموزان  شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و دبیران نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودند.   هر بار پس از تصحیح  برگه های امتحانی  توسط دبیران واقعاً نگران می شدیم و به این فکر می کردیم که چرا اینگونه است ؟ برای یادگیری بهتر گاهی امتحانات شفاهی برگزار می شد   اما باز می دیدیم که نتیجه ی آن چنان مطلوب حاصل نمی شود .   در هنگام سرکشی به کلاسها و مشورت با معلمین  بعد از امتحانات کتبی از دانش آموزان می خواستیم که به عنوان تکلیف شب جواب سؤالاتی را که پای تخته نوشته می شد پیدا کنند و بیاورند ، باز هم ا تلاش برای پیدا کردن جوابهای صحیح نمی کردند .    با اینکه یا همکاری معلمین مربوطه کلاسها را به گروه هایی 3 نفره تقسیم بندی کرده بودیم آنها در گروه کاری انجام نمی دادند و کارهای خارج از کلاس را انجام نمی دادند و همیشه داد سر گروه را در آورده بودند بنابر این یک کلاس را به عنوان نمونه انتخاب کردم و با همکاری معلمان مربوطه اقدام پژوهی خود را در این رابطه آغاز نمودیم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مشارکت اولیا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مشارکت اولیا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مشارکت اولیا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مشارکت اولیا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مشارکت اولیا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مشارکت اولیا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مشارکت اولیا 

نتیجه گیری در رابطه با مشارکت اولیا

پیشنهادات در رابطه با مشارکت اولیا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مشارکت اولیا 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی مدیران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *