اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد
اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
براي اطمينان بيشتر در زمينهي اجراي راه حل هاي انتخاب شده براي اين كه راه حل ها از اعتبار بيشتري برخوردار باشد جهت اظهار نظر به صاحب نظران تغذيه ارائه گرديد؛ آنها نيز نقطه نظرات خود را در اين خصوص ابراز داشتند. به طور كلي راه حل هاي ارائه شده تا حد نسبتاً زيادي مورد تأييد آنها قرار گرفت.
1-ملموس و روشن بون راه حل ها.
2- ابتكاري بودن برخي از راه حل ها مثل بهترين بهداشتيار تغذيه، صندوق بانك سلامت، جشنوارهي غذا، ايجاد پايگاه تغذيهي سالم و يا دفترچه هايي با عنوان تنظيم ساعت به وقت به بدن، تهيهي بروشور تحت عنوان قانون اساسي تناسب اندام.
3-قابل اجرا بودن راه حلها.
4-پيش بيني تأثير راه حلها در افزايش تعداد دانش آموزان علاقمند به استفاه از تغذيهي سالم.
5- قابل دسترس بودن راه حل ها.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با خوراکی مفید
پیشگفتار در رابطه با خوراکی مفید
مقدمه موضوع در رابطه با خوراکی مفید
شناسایی مسئله در رابطه با خوراکی مفید
توصیف وضع موجود
بارها و بارها متوجه این مشکلات شده ام : اجازه گرفتن های پی در پی (زنگ اول) دانش آموزان – حواس پرتی آنان – دل دردها و حالت تهوع بچه ها – ترافیک و شلوغی فروشگاه در زنگ تفریح – تاخیر دانش آموزان در زنگ دوم و … در این کلاس با ثبت مشاهداتم از حدود ۱۰ موردی که برای بیرون رفتن اجازه گرفتند ۶ نفر برای خرید از فروشگاه از کلاس خارج شدند که ۳ نفر آنان صبحانه نخورده بودند . ۲مورد از دل درد ها نیز به علت نخوردن صبحانه بود.
مشکل را با مدیر و همکاران مطرح کردم نظرات آنان را هم جویا شدم آنها نیز از این موضوع گلایه داشتند وابراز داشتند نخوردن صبحانه مشاهده شده و به گونه های مختلف سبب شده که دانش آموزان بخشی از وقت آموزشیشان را صرف این موضوع بکنند.
با نتیجه گیری از مشورت با مدیر کادر مدرسه و همکاران متوجه شدم که این مشکل همه ی کلاسهاست.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با خوراکی مفید
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خوراکی مفید
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با خوراکی مفید
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خوراکی مفید
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با خوراکی مفید
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خوراکی مفید
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خوراکی مفید
نتیجه گیری در رابطه با خوراکی مفید
پیشنهادات در رابطه با خوراکی مفید
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خوراکی مفید
برای دانلوداقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.