اقدام پژوهی معلم پایه اول دبستان با موضوع چگونه توانستم دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد را آرام کنم

اقدام پژوهی دانش آموز شلوغ کار

اقدام پژوهی معلم پایه اول دبستان با موضوع چگونه توانستم دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد را  آرام کنم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

شلوغ کاری یکی از رایجترین واکنشهای کودکان نسبت به ناراحتیها و ناکامی هاست که به منظور صدمه رساندن به دیگران ، کسب پاداش ، ارضای نیازها یا رفع موانع انجام می شود . چون تمام اعمال و رفتارهای انسان دارای هدف است رفتار شلوغ کارانه نیز هدف دارد هدف ، مهم ترین عامل در توجیه نوع رفتار است . براساس شناخت هدف ، می توان بین اعمال و رفتارهای گوناگون وجه تمایز قائل شد و آنها را در زمره رفتارهای سالم یا شلوغ کارانه برشمرد . ممکن است دو عمل یکسان در یک زمان یا دو هدف متفاوت انجام گیرد که یکی رفتار سالم و دیگری رفتار شلوغ کارانه تلقی شود ، برای مثال کودکی را در نظر آورید که در حیاط مدرسه در حال توپ بازی است . اگر توپش به طور تصادفی و بدون آنکه اراده کند به شیشه پنجره بخورد و آن را بشکند  ،این عمل شلوغ کاری نیست ، در حالیکه اگر توپش به صورت عمدی و به قصد شکستن شیشه بسوی پنجره پرتاب شود ، رفتارش شلوغ کارانه است ، از این رو ، در شناسایی و تعریف شلوغ کاری و رفتار شلوغ کارانه باید هدف از انجام دادن آن عمل مشخص شود . مهم ترین هدف زندگی ما رسیدن به شادی و نشاط و کم کردن خشم و استرس است . حرکت و فعالیت انسان برای دست یافتن به شادی است . اگر فضای آموزشی ما از نشاط و شادی خاصی برخوردار باشد نتیجه ی آن فراگیرانی شاد و با عزت نفس بالا و آرام خواهد بود و آینده سازان خوبی برای این مرزو بوم خواهند بود .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه اول دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  آرام کردن

پیشگفتار در رابطه با  آرام کردن 

مقدمه  موضوع در رابطه با آرام کردن 

شناسایی مسئله در رابطه با  آرام کردن 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………….. آموزگار پایه اول آموزشگاه ………….. هستم و مدت ……… سال است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود شلوغ کاری یکی از دانش آموزان به نام امیر عباس بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان  به قرار زیر بود:

در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی شلوغ کاری و بی انگیزگی هایی از جانب تعدادی از دانش آموزان مخصوصا  امیر عباس شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که  امیر عباس کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه شده بود و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد  .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  آرام کردن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با آرام کردن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  آرام کردن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با آرام کردن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  آرام کردن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با آرام کردن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با آرام کردن 

نتیجه گیری در رابطه با آرام کردن

پیشنهادات در رابطه با آرام کردن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با آرام کردن 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه اول دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *