اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

 همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی آموزگار سوم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عوامل دخیل در اختلال خواندن

-عوامل جسمی(مانند نقایص بینایی-نقایص شنوایی-برتری جانبی وتصویر بدن).

-عوامل دخیل روانشناختی تحولی(مانندزبان-توجه یا دقت-عملکردهای شنیداری-تجسم یا حافظه بینایی-بندش بینایی وشنوایی(مانند تکمیل تصویر یا کلمه).

نارسایی هایی که به مشکلات خواندن منجر می شوند

– ضعف در تشخیص دیداری:مثال:کودک درتشخیص حروف مشابه مثل (ب-پ-ت-ث-)(ع-غ)(س-ش)(ک-گ)مشکل دارد.

-ضعف در تشخیص شنیداری: ضعف در تشخیص کلماتی که تلفظ آنها به هم شبیه است مثل:مار-تار-کار-و…

– ضعف در ترکیب صداها:کودک نمی تواند حروف را به هم پیوند دهد وکلمه بسازد مثال: ﺑ +ا+د=باد ( در این مورد معلم میبایستی بر ترکیب هجاها تاکید کند.)

-ضعف در حافظه:در بخاطر آوردن ترتیب حروف مشکل دارد.مثلا به جای کلمه کبریت میخواند=کربیت.

-در مهارتهای تحلیل کلمه(بخش وصدا کشی)مشکل دارد هرچند که ممکن است بخش وصدا کشی در آموزش مورد تاکید زیادی نباشد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  سواد خواندن

پیشگفتار در رابطه با  سواد خواندن 

مقدمه  موضوع در رابطه با سواد خواندن 

شناسایی مسئله در رابطه با  سواد خواندن 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه سوم آموزشگاه …..هستم و مدت …. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم.    از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که دانش آموزان پایه سوم از لحاظ سواد خواندن مشکل دارند و در روخوانی و روانخوانی دروس دچار وقفه و مشکلات عدیده ای هستند . همواره  به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .

پس از چندین جلسه تدریس  . درباره پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی احساس کردم . به نظر می رسید  آنها در خواندن حروف و کلمات  تدریس شده  مشکل داشتند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  سواد خواندن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با سواد خواندن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  سواد خواندن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با سواد خواندن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  سواد خواندن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با سواد خواندن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با سواد خواندن 

نتیجه گیری در رابطه با سواد خواندن

پیشنهادات در رابطه با سواد خواندن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با سواد خواندن 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,