اقدام پژوهی معلم چهارم دبستان چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی دانش آموزان کلاس چهارم را به درس خواندن راغب کنم در قالب ورد
اقدام پژوهی معلم چهارم دبستان چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی دانش آموزان کلاس چهارم را به درس خواندن راغب کنم نمونه کامل در قالب ورد
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی آموزگار چهارم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
انواع اقدام پژوهی
انواع اقدام پژوهی براساس هدف به چهار گروه بنیادی ، کاربردی ، علمی و تولیدی تقسیم می شود :
اقدام پژوهی بنیادی
هدف این نوع اقدام پژوهی بسط و توسعه دانش بشر است . در این نوع اقدام پژوهی ، اقدام پژوه به کاوش پدیده ها می پردازد و به دنبال یافتن پاسخ برای سوالاتی است که منجر به افزایش دانش محصلان و معلمین در زمینه های مختلف می شود این نوع اقدام پژوهی بستر مناسبی را جهت انجام تحقیقات کاربردی فراهم می نماید .
اقدام پژوهی کاربردی
اقدام پژوهی کاربردی به منظور یافتن راه هایی جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود در محیط های مختلف انجام می شود که البته انجام این روش نیاز به پژوهشگر خاص دارد .
هدف از اقدام پژوهی کاربردی حل مشکل ، تصمیم گیری ، پیش بینی و کنترل است . برای مثال ، استفاده از معلومات و قوانین زیست شناسی به دانش آموزان این امکان را می دهد تا راههای تأمین سلامتی و بهداشت خود را جستجو کند .
اقدام پژوهی علمی
به نوعی از اقدام پژوهی گفته می شود که هدف ان بررسی مسایل و مشکلاتی است که فرد شخصاً با آن مواجه بوده و از طریق پژوهش می خواهد مشکلات فرآوری خود را برطرف نموده و یا حداقل آنها را کاهش دهد . در این اقدام پژوهی فقط حل مسأله مهم است و فرد به تعمیم یافته های خود اهمیتی نمی دهد و انجام آن نیاز به پژوهشگر خاص ندارد .
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم چهارم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با تخته هوشمند
پیشگفتار در رابطه با تخته هوشمند
مقدمه موضوع در رابطه با تخته هوشمند
شناسایی مسئله در رابطه با تخته هوشمند
توصیف وضع موجود
ازآنجا که درحال حاضر معلم محوری پایه آموزش و پرورش درکشور میباشد، به روزكردن مدارس، استفاده از فناوری های روز، برخورداری از خلاقيتهای جدید درآموزش وپرورش و اهميت دادن به توانايی های دانشآموزان، لازمة این تحوّل میباشد. واژهی مدارس هوشمند چندی است در ادبيات آموزش و پرورش کشور وارد شده است و فعاليتهای ارزشمندی نيز به صورت پراكنده در اين حوزه انجام شده است. وزارت آموزش و پرورش با الهام از آموزههای دينی و مقتضيات زمانی و دستيابی به اهداف عاليه نظام تعليم و تربيت و گسترش عدالت آموزشی، اقدام به تعریف ساختار، جایگاه، ساماندهی، شرایط و ضوابط توسعهی مدارس هوشمند بر اساس معیارهای علمی، بین المللی و شرایط بومی در سطح كشور نموده است. از این رو برای نیل به این هدف، نیاز به همّتی مضاعف داشته که ازجمله عوامل اصلی آن می توان به تغییرنگرش درشیوهی آموزش و مدیریت مراکز آموزشی و پرورشی و نیز تأمین زیرساخت ها نمود.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با تخته هوشمند
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تخته هوشمند
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با تخته هوشمند
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تخته هوشمند
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با تخته هوشمند
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تخته هوشمند
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تخته هوشمند
نتیجه گیری در رابطه با تخته هوشمند
پیشنهادات در رابطه با تخته هوشمند
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تخته هوشمند
برای دانلود اقدام پژوهی معلم چهارم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم چهارم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.