اقدام پژوهی هنرآموز حسابداری هنرستان: چگونه توانستم در هنرجویم اصلاحات رفتاری و درسی ایجاد نمایم

اقدام پژوهی هنر آموز حسابداری

اقدام پژوهی هنرآموز حسابداری هنرستان

اقدام پژوهی هنرآموز حسابداری هنرستان با موضوع چگونه توانستم در هنرجویم زهرا (اسم مستعار)  اصلاحات رفتاری و درسی ایجاد نمایم

در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی هنرآموز حسابداری   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

درآموزش و پرورش هنرآموز نقش یاد دهنده وهنرجونقش یاد گیرنده(متعلم) رادارد. در این راه تعیم وتعلم مشکلات فراوانی بر سر راه وجود دارد که با همکاری هنرآموز ومتعلم باید برطرف گردد تا امر آموزش به سهولت انجام گیرد.

از مشکلات عدیده ای که در هنرجوان وجود دارد می توان غیبت های بیش از حد هنرجو، بیش فعالی هنرجو ، حواس پرتی و عدم توجه به درس ، اضطراب واسترس ، انزوا طلبی وگوشه گیری و… می باشد.

از میان این مشکلات انزواطلبی وگوشه گیری درمیان برخی از هنرجوان وجود دارد. انزواطلبی وگوشه گیری عارضه ای است که باعث می شود دانش آموز و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری می کندو این دانش آموزانو نوجوانان نوعأ با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوست نزدیک و صمیمی محرومند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی هنرآموز حسابداری هنرستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اصلاحات رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اصلاحات رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اصلاحات رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اصلاحات رفتاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………………..دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در حسابداری آموزشگاه ………….. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از هنرجوانم به نام زهرا در رابطه با گوشه گیری وی شد. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این هنرجو برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر هنرجوان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با هنرجو دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اصلاحات رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اصلاحات رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اصلاحات رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اصلاحات رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اصلاحات رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اصلاحات رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اصلاحات رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اصلاحات رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اصلاحات رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اصلاحات رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی هنرآموز حسابداری هنرستان و دریافت اقدام پژوهی هنرآموز از لینک خرید استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *