اقدام پژوهی کلاس برای درس و زندگی
اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ششم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند و کسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است و یا همیشه تمرکز حواس دارد. فراموش نکنیم تمرکز کارایی حافظه را افزایش می دهد. تمرکز یک امر اکتسابی است و با مهارت های لازم افزایش می یابد.
تمرکز حواس یعنی عوامل حواس پرتی را به حداقل رساندن.پس برقراری تمرکز حواس به میزان کاهش عوامل حواس پرتی بستگی دارد. یعنی هر چه عوامل مزاحم و مخل تمرکز بیشتر باشند توانایی حفظ تمرکز حواس کمتر است و برعکس.
لذا حواس پرتی یعنی خارج شدن از روند مطالعه یا جریان کاری و فرورفتن در افکار و تخیلات و یا انجام کار دیگر.برای ایجاد تمرکز حواس باید عواملی را که مانع از تمرکز می شود شناخت و در جهت رفع آنها اقدام کرد.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با انگیزه
پیشگفتار در رابطه با انگیزه
مقدمه موضوع در رابطه با انگیزه
شناسایی مسئله در رابطه با انگیزه
توصیف وضع موجود
اینجانب ……….. آموزگار پایه ششم هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی خدیجه در کلاس بود.
او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با انگیزه
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انگیزه
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با انگیزه
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انگیزه
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با انگیزه
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انگیزه
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انگیزه
نتیجه گیری در رابطه با انگیزه
پیشنهادات در رابطه با انگیزه
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انگیزه
برای دانلود اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی و دریافت نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.