الگوی برتر تدریس کلاس پنجم درس ریاضی با موضوع مفهوم حجم

الگوی برتر تدریس کلاس پنجم

الگوی برتر تدریس کلاس پنجم درس ریاضی با موضوع حجم

 الگوی برتر تدریس کلاس پنجم درس ریاضی با موضوع حجم  با فرمت ورد و قابل ویرایش در 29  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت الگوی برتر تدریس را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم سناریو و الگوی تدریس را در رابطه با الگوی برتر تدریس پایه پنجم  با موضوع حجم تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با جشنواره الگوهای برتر تدریس می داند.

تیترهایی که در این الگوی برتر تدریس پایه پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. مقدمه
  2. تعریف تدریس
  3. زمان بندی درس حجم
  4. برنامه ریزی برای تدریس درس حجم
  5. ویِِژگی های فراگیران در فراگیری حجم
  6. رشداخلاقی ازنظرپیاژه و تعمیم برای حجم
  7. رشد اخلاقی در فراگیری درس حجم از نظر کلبرگ
  8. نظریه روانی ـ اجتماعی اریکسون و تعمیم به حجم
  9. وضعیت اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان در فرایند آموزش حجم
  10. روش های ارزشیابی درس حجم
  11. رسانه های به کار گرفته شده در درس حجم
  12. زمان بندی درسحجم
  13. برنامه ریزی برای تدریس درس حجم
  14. مشخصات کلی درس حجم
  15. جدول هدف گذاری درس حجم بر اساس سند ملی
  16. الگوی تدریس درس حجم بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده
  17. یک دوره سناریو و الگوی تدریس درس حجم
  18. برنامه ریزی سناریو و الگوی تدریس درس حجم
  19. اهداف کلی درس حجم
  20. هدف سناریو و الگوی تدریس درس حجم
  21. حیطه عاطفی درس حجم
  22. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) درس حجم
  23. زمان بندي نحوه اجرا درس حجم
  24. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها درس حجم
  25. طرح درس درس حجم
  26. فهرست منابع

پس از دریافت الگوی برتر تدریس پایه پنجم شما می توانید :

  • فایل سناریوی درس حجم را از طریق سایت دریافت نمایید.
  • فایل سناریوی درس حجم را از طریق ایمیل دریافت نمایید.
  • درخواست بدهید از طریق تلگرام فایل سناریوی درس حجم برایتان ارسال شود.

برای دانلود الگوی برتر تدریس پایه پنجم برای جشنواره الگوهای برتر تدریس  در رابطه با درس  حجم  از لینک خرید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *