تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مطالعات اجتماعی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

مقدمه کوتاه در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

تشریح مشکل در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

پیشنهادات در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

نتیجه گیری در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

راهکارها در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

منابع و ماخذ در رابطه با تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

راهکارهایی که در تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی به آنها دست یافتیم :

  1. معرفی آثار تاریخی درمتون درسی وذکر اهمیت شان
  2. انجام بازدید های علمی دانش آموزان از آثار تاریخی درجهت احیای هویت های ملی-اسلامی.
  3. برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقای علمی معلمان برای استفاده مناسب از فناوری آموزشی
  4. بهره گيری از تجارب ارزنده و برنامه های موفق کشورهای مختلف در بکارگيری وسايل جدید آموزشی در آموزش تاریخ.
  5. ایجاد فضای مناسب کارگاهی برای انجام فعالیتهای پژوهشي
  6. نرمال شدن تعداد دانش آموزان کلاسها بویژه برای آموزش و انجام کارهای عملی.

برای دانلود تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *