تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی در راستای کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق برای دانش آموزان مناسب برای ارائه دبیر ریاضی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای
تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 26 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
پیشنهاد های کاربردی پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
نتایج بدست آمده پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
بیان راهکار پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
فهست منابع مود استفاده پیرامون کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
راه حل هایی که در تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی از آنها استفاده نمودیم :
به منظور آمادگی برای انجام هر فعالیت از تدریس تا تمرین، جدولی را تنظیم کرده و به همکارانم در پایههای دیگر ارائه نمودم، ایشان نیز از این جدول استقبال کردند، سپس با اندکی تغییر، آن را چاپ کرده و قبل از هر فعالیتی، ابتدا جدول مذکور را تکمیل مینمودم، بعد با آگاهی و آمادگی کامل در کلاس حاضر میشدم. با استفاده از جدول یاد شده، روش تدریس متناسب با هدف و مفهوم مورد نظر، نکات مورد نظر در ارزشیابی تشخیصی و همچنین، نقطهی شروع تدریس را مشخص مینمودم. برای تدریس هر مفهوم، از روش خاصی استفاده میکردم، مثلاً: برای معرفی متر و سانتی متر، روش بارش فکری و داستان گویی را به کار می بردم
برای دریافت تجربیات برتر تدریس دبیر ریاضی از این بخش اقدام کنید.