تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی

تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی در راستای چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر پیام های آسمانی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای 

تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 26 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی)

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

بیان راهکار پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

راه حل هایی که در تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی از آنها استفاده نمودیم :

انتخاب شیوه‌ی مناسب دربیان آموزه‌های دینی: معلم باید سعی کند آموزه‌های دینی را ساده‌، رسا و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کند به گونه‌ای که اولا آنها بفهمند که معلم چه می‌گوید و ثانیا از شنیدن آن احساس خستگی نکنند. اگر معلم مثلا در خداشناسی تنها به بیان دلایل فلسفی اثبات وجود خدا و صفاتی مانند توحید و قدرت خدا بپردازد، یقینا خسته کننده خواهد بود و دانش‌آموزان شاید برای گرفتن نمره، این دلایل را در حافظه‌ی ذهن‌شان بسپارند ولی این سپرده‌ها هیچ وقت تبدیل به ایمان و اعتقاد قلبی نمی‌شود، چون از روی میل و رغبت و شوق کسب نشده‌اند. معلم باید استدلال‌های فلسفی را در قالب مثال‌های ساده و همه‌کس‌فهم طوری بیان کند که متعلم همانجا نه تنها کاملا تفهیم شود، بلکه پایه‌های اعتقادی‌اش نسبت به آن موضوع نیز شکل بگیرد. هم‌چنین معلم باید از مطرح کردن مباحث پیچیده و دور از فهم دانش‌آموز اجتناب ورزد. در این مورد نیز مطالعه‌ سیره‌ی انبیاء و معصومان می‌تواند برای معلمان راهگشا باشد.

برای دریافت تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *