تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی در راستای چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم برای دانش آموزان مناسب برای ارائه دبیر پیام های آسمانی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای
تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 26 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی)
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
بیان راهکار پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم
راه حل هایی که در تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی از آنها استفاده نمودیم :
انتخاب شیوهی مناسب دربیان آموزههای دینی: معلم باید سعی کند آموزههای دینی را ساده، رسا و جذاب برای دانشآموزان بیان کند به گونهای که اولا آنها بفهمند که معلم چه میگوید و ثانیا از شنیدن آن احساس خستگی نکنند. اگر معلم مثلا در خداشناسی تنها به بیان دلایل فلسفی اثبات وجود خدا و صفاتی مانند توحید و قدرت خدا بپردازد، یقینا خسته کننده خواهد بود و دانشآموزان شاید برای گرفتن نمره، این دلایل را در حافظهی ذهنشان بسپارند ولی این سپردهها هیچ وقت تبدیل به ایمان و اعتقاد قلبی نمیشود، چون از روی میل و رغبت و شوق کسب نشدهاند. معلم باید استدلالهای فلسفی را در قالب مثالهای ساده و همهکسفهم طوری بیان کند که متعلم همانجا نه تنها کاملا تفهیم شود، بلکه پایههای اعتقادیاش نسبت به آن موضوع نیز شکل بگیرد. همچنین معلم باید از مطرح کردن مباحث پیچیده و دور از فهم دانشآموز اجتناب ورزد. در این مورد نیز مطالعه سیرهی انبیاء و معصومان میتواند برای معلمان راهگشا باشد.
برای دریافت تجربیات برتر تدریس دبیر پیام های آسمانی از این بخش اقدام کنید.