تجربیات برتر تدریس معاون فنی توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

تجربیات برتر تدریس معاون فنی

تجربیات برتر تدریس معاون فنی در راستای توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معاون فنی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

تجربیات برتر تدریس معاون فنی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 21 صفحه بوسیله تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون فنی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجربیات برتر تدریس معاون فنی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

شیوه فنی و نتیجه های حاصل شده پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

پیشنهاد های کاربردی پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

نتایج بدست آمده پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

بیان راهکار پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

فهست منابع مود استفاده پیرامون توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

راه حل هایی که در تجربیات برتر تدریس معاون فنی از آنها استفاده نمودیم :

روش های سنتی سنجش و ارزشیابی، دانش آموز را در جهت ارایه پاسخ های «صحیح» و از پیش تعیین شده به کار وا می دارد. در این فرایند به رابطه سنجش و یادگیری توجهی نمی شود، آزمون های سنتی باعث ایجاد فاصله بین آموخته ها و واقعیت های زندگی دانش آموز می شود، در حالی که زندگی روزمره او ساختار بسیار پیچیده و مبهمی دارد، آزمون های سنتی به مجموعه های تصنعی، غیرمستقیم و سؤالات روشن «رفتاری» روی می آورند که به سهولت قابل اندازه گیری اند.

برای دریافت تجربیات برتر تدریس معاون فنی از این بخش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *