تجربیات برتر دبیر عربی پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

تجربیات برتر دبیر عربی

تجربیات برتر دبیر عربی

تجربیات برتر دبیر عربی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم عربی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر دبیر عربی     مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

مقدمه کوتاه در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

تشریح مشکل در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

پیشنهادات در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

نتیجه گیری در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

راهکارها در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

منابع و ماخذ در رابطه با پیشگیری از افت تحصیلی عربی به کمک راهبرد خلاقانه

راهکارهایی که در تجربیات برتر دبیر عربی     به آنها دست یافتیم :

برنامه‌های درسی اگر با نظر کارشناسان و روان‌شناسان تربیتی تهیه و تنظیم شوند و مطالب به‌طور واضح و خالی از ابهام باشند و درست اجرا شوند از عقب‌ماندگی احتمالی شاگردان جلوگیری خواهد شد. به عبارت دیگر، برنامه‌های نامنظم و بی‌ارتباط با یکدیگر موجب سردرگمی و اختلال در یادگیری می‌شوند و در نتیجه باعث افت تحصیلی می‌شوند. روش‌های تدریس نیز باید با توجه به تفاوت‌های فردی و شناخت کامل شاگردان به‌کار رود. در واقع فضای آموزشی بهتر و روش‌های تدریس مؤثرتر، اگر با نیازهای دانش‌آموزان تطبیق داشته باشد، مانع عقب‌ماندگی دانش‌آموزان می‌گردد. روان‌شناسان معتقدند بهترین روش‌های آموزشی آنهایی هستند که براساس نیازها و امکانات بدنی و روانی یادگیرندگان تنظیم و اجرا گردند، نه آنهایی که شاگردان را وامی‌دارند تا خود را با روش آموزشی خاصی سازگار کنند.

برای دانلود تجربیات برتر دبیر عربی   از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *