تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار استثنایی حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی برای شرکت آموزگار استثنایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار استثنایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 31 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی آموزگار استثنایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار استثنایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
مقدمه کوتاه در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
تشریح مشکل در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
پیشنهادات در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
نتیجه گیری در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
راهکارها در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
منابع و ماخذ در رابطه با حل مشکل عدم تمرکز در دانش آموزان استثنایی
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار استثنایی به آنها دست یافتیم :
1- اجرای این طرح دانش آموزان بانیازهای ویژه که اغلب دارای مشکلات رفتاری واختلالات ارتباطی هستندتوصیه می شودهرچندتنوع درمشکلات واختلالات بسیار چشمگیراست وهردانش آموزنیازمنداقدام منحصربه فردی است.
2- اجرای این طرح ارائه برنامه ای منظم وهمکاری داوطلبانه وفعال معلمان و والدین را نیز طلب می کند لذا پیشنهادمی شودکه والدین دانش آموزان هم ارتباط نزدیک ومستمری بامدرسه داشته باشندتااجرای این طرح امکان پذیر گردد.
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار استثنایی از این قسمت اقدام کنید.