تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم   برای شرکت معلم آموزگار سوم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم آموزگار آموزگار سوم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

مقدمه کوتاه در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

تشریح مشکل در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

پیشنهادات در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

نتیجه گیری در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

راهکارها در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

منابع و ماخذ در رابطه با تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

1-  استفاده  از وسایل  آموزشی  در جریان  تدریس  به عنوان یک اصل قرار گیرد و بهترین کارایی این وسایل  آموزشی  زمانی  است  که  به  صورت بازی  ارائه  گردد .  بر اساس تجربیات  محقق بعضی وسایل آموزشی به دلیل خشک و خسته کننده بودن و توجه نکردن به خصوصیات دانش آموزان نتوانسته  است  جذبه لازم را داشته باشد  .  بنا براین  زمانی که وسایل آموزشی در قالب  بازی ارائه  گردند  بهترین اثر را خواهند داشت .

2 – استفاده از ابزارهای تشویقی مانند تابلو ارزیابی توصیفی  علاوه  بر  پایه  اول در پایه های دیگر نیز مورد  تاکید قرار می گیرد .  تابلو ارزیابی  توصیفی  به دو علت ارجحیت بیشتری نسبت  به سایر روش های ارزشیابی  دارد . اولا :  باعث  ایجاد  رقابت  و شور شوق در دانش آموزان می شود و آنها را به تلاش وادار می کند .  دوما : با توجه به  این که دانش آموزان  دبستان در مرحله انتزاعی نیستند این شیوه از ارزشیابی را بهتر درک می کنند .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار سوم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *