تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم برای شرکت آموزگار آموزگار چهارم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم آموزگار چهارم ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
مقدمه کوتاه در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
تشریح مشکل در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
پیشنهادات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
نتیجه گیری در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
راهکارها در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
منابع و ماخذ در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی به آنها دست یافتیم :
براي آموزش مبحث كسرها ميتوانيم از يك قطعه كاغد رنگي مربع شكل استفاده كينم.
يك كاغذ را ابتدا از قسمت قطر تا ميزنيم و باز ميكنيم، دوباره از قطر ديگر تا ميزنيم و دوباره باز ميكنيم . براي بار سوم از طول تا ميزنيم و باز ميكنيم و سپس از طول ديگر تا ميزنيم و باز ميكنيم. در واقع مربع را طوري تا ميزنيم كه چهار محور تقارنش ديده شود. سپس طوري تا ميزنيم كه به شكل مربع كوچك درآيد.
دو طرف اين مربع را تا ميزنيم كه بصورت مثلث جمع شود و بازش ميكنيم و دولا ميكنيم، دوباره تا ميزنيم و باز ميكنيم كه به شكل چهار تا مثلث درآيد. ميتوانيم اين چهار مثلث را برگردانيم . مثلاً يكي از اين مثلثها را برگردانيم و از دانشآموز ميپرسيم چه قسمت از شكل رنگي است؟ او پاسخ ميدهد يك قسمت و باز سؤال ميكنيم چند تا مثلث داريم ؟ او پاسخ ميدهد ، 4 مثلث داريم.
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.