تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم  برای شرکت آموزگار آموزگار چهارم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 35  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم آموزگار چهارم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارها در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

براي آموزش مبحث كسرها مي‎توانيم از يك قطعه كاغد رنگي مربع شكل استفاده كينم.

يك كا‎غذ را ابتدا از قسمت قطر تا مي‎زنيم و باز مي‎كنيم، دوباره از قطر ديگر تا مي‎زنيم و دوباره باز مي‎كنيم . براي بار سوم از طول تا مي‎زنيم و باز مي‎كنيم و سپس از طول ديگر تا مي‎زنيم و باز مي‎كنيم. در واقع مربع را طوري تا مي‎زنيم كه چهار محور تقارنش ديده شود. سپس طوري تا مي‎زنيم كه به شكل مربع كوچك درآيد.

دو طرف اين مربع را تا مي‎زنيم كه بصورت مثلث جمع شود و بازش مي‎كنيم و دولا مي‎كنيم، دوباره تا مي‎زنيم و باز مي‎كنيم كه به شكل چهار تا مثلث درآيد. مي‎توانيم اين چهار مثلث را برگردانيم . مثلاً يكي از اين مثلث‎ها را برگردانيم و از دانش‎آموز مي‎پرسيم چه قسمت از شكل رنگي است؟ او پاسخ مي‎دهد يك قسمت و باز سؤال مي‎كنيم چند تا مثلث داريم ؟ او پاسخ مي‎دهد ، 4 مثلث داريم.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار چهارم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *